Dwuetapowa weryfikacja jest raportem sieciowym i za jego pomocą sprawdzisz status dwuetapowej weryfikacji Klubowiczów oraz ich dane kontaktowe. Znajdziesz w nim również informacje o tym czy klient może się logować, a także czy może otrzymywać powiadomienia i wiadomości marketingowe.
1. Gdzie znaleźć i jak wygląda raport?
Przejdź do zakładki Raporty -> Klubowicze -> Dwuetapowa weryfikacja:
2. Jakie filtry są dostępne?
W raporcie są dostępne filtry:
A) Klub – filtr dostępny w przypadku klubu sieciowego. Możesz wybrać jeden, kilka lub wszystkie kluby w sieci
B) Status weryfikacji – status informujący o tym na jakim etapie dwuetapowej weryfikacji jest Klubowicz
C) Data utworzenia – zakres dat, który pozwala na wyszukanie w raporcie danych dla Klubowiczów dodanych do systemu w wybranym czasie
D) Klubowicz – wybierz Klubowicza, jeśli raport ma wskazać wyniki dla konkretnej osoby
E) Wiek – filtr, który pozwala wyszukać Klubowiczów w wybranym przedziale wiekowym
F) Tag – możliwość wyszukania danych po tagach przypisanych do Profili Klubowiczów
3. Jakie kolumny są dostępne w raporcie?
Pod filtrami widoczna jest tabela z wynikami, zawierająca kolumny:
- Klub – kolumna dostępna w sieci klubów
- Klubowicz – imię i nazwisko klubowicza, które jest podlinkowane, dzięki czemu możesz łatwo przejść do profilu klubowicza
- Status weryfikacji – status informujący na jakim etapie dwuetapowej weryfikacji jest Klubowicz
- E-mail – adres mailowy Klubowicza
- Telefon komórkowy – numer telefonu Klubowicza
- Data utworzenia – data utworzenia Klubowicza
Do wyników wyszukiwania możesz dodać kolejne kolumny, w których pokazane będą dodatkowe informacje. Aby to zrobić kliknij przycisk “+ Wybierz informacje dodatkowe”:
Wybierz kolumny z dostępnej listy:
- ID klubowicza -numer ID Klubowicza
- Wiek – wiek Klubowicza
- Status klubowicza – status Klubowicza, np. Active: OK
- Nazwisko i imię profilu głównego – nazwisko i imię profilu głównego, np. rodzica, do którego jest podpięty profil powiązany, np. dziecko
4. Dostępne opcje w raporcie Dwuetapowa weryfikacja:
Kliknij w przycisk Dodatkowe opcje aby:
- wysyłać wiadomości e-mail
- wysyłać wiadomości SMS
- dodać punkty bonusowe
- dodać zbiorczo tagi
- dodać nowe działanie CRM
Wszystkie wyniki raportu możesz wyeksportować do pliku Excel:
Za pomocą przycisku Szablony filtrowania zapisz często używane filtry, co ułatwi kolejne wyszukiwania: