LiveChat – telefon alarmowy

Dziękujemy za bardzo pozytywne przyjęcie nowej formy komunikacji z nami – LiveChat. Cieszymy się ogromnie, że na tak wiele Waszych pytań możemy szybko odpowiedzieć właśnie przez LiveChat. Co najbardziej doceniacie w LiveChacie? zawsze dostępny w systemie szybko odpowiadamy większość tematów można rozwiązać przez chat nie musicie dzwonić dobrze się z […]

Czytaj więcej...

Nowość: nowy typ opłaty

Informujemy, że do systemu zostanie dodana nowa opłata „Kara – automatyczne wypowiedzenie”. Opłata może być dodawana ręcznie z poziomu karnetu na Profilu klubowicza albo automatycznie podczas automatycznego złożenia wypowiedzenia po określonej liczbie niezapłaconych rat. W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu z działem Support.

Czytaj więcej...

Nowość: usieciowienie ustawień “Automatyczne wypowiedzenia” i ich rozbudowa

Informujemy, że ustawienia „Automatycznych wypowiedzeń” zostaną usieciowione. Pojawi się konfigurator do tworzenia różnych ustawień do automatycznego wypowiedzenia. Będzie także możliwość dodania kilku różnych grup wypowiedzeniowych. W definicjach “Automatycznego wypowiedzenia” pojawi się możliwość wskazania: klubów, w których po określonej liczbie niezapłaconych rat karnet zostanie automatycznie wypowiedziany czy raty zamrożeniowe mają być […]

Czytaj więcej...

Usieciowienie wybranych ustawień w klubach sieciowych

Informujemy, że w klubach sieciowych wybrane ustawienia zostaną usieciowione – oznacza to, że nie trzeba będzie dodawać tych ustawień w klubach sieciowych z poziomu każdego klubu osobno. Z zakładki Ustawienia klubu > Konfiguracja > Konfiguracja karnetów> zostaną usieciowione następujące ustawienia: Automatyczne odnawianie: „Automatyczne odnawianie wstrzymaj po x nieopłaconych ratach” oraz […]

Czytaj więcej...

Nowość: LIVE CHAT w systemie eFitness!

Z wielką radością informujemy: idzie nowe! W najbliższą środę (08.06.2022) w systemie eFitness pojawi się nowa funkcja – LIVE CHAT. Specjalnie dla naszych Klientów dołączamy możliwość kontaktu z nami przez LIVE CHAT. W praktyce oznacza to jeszcze więcej naszego wsparcia dla Twojego klubu każdego dnia! Jak to działa? W prawym dolnym rogu […]

Czytaj więcej...

Zmiana i nowe wartości dla filtru w raporcie Wejścia 2.0 i w Statystykach

Informujemy, że zmiana filtru będzie widoczna w raporcie Wejścia 2.0 oraz w Statystykach > Wejścia/Wyjścia na Profilu klubowicza. Na Profilu Klubowicza filtr „Próba wejścia” zostanie podmieniony na filtr o nazwie “Wejścia” z opcją wielokrotnego wyboru (multiselect): Wszystkie, Prawidłowe, Nieprawidłowe, Odrzucone. Również kolumna „Próba wejścia” zostanie zmieniona na kolumnę Wejścia z […]

Czytaj więcej...

Nowość: Usieciowienie zakładki RODO

W najbliższym czasie zakładka RODO zostanie usieciowiona dla klubów sieciowych. Oznacza, że nie trzeba będzie dodawać ustawień dotyczących anonimizacji w klubach sieciowych z poziomu każdego klubu osobno. W przypadku jeśli w klubach sieciowych na ten moment są różne ustawienia, uprzejmie prosimy o zweryfikowanie i wpisanie identycznych ustawień. Jeśli w ustawieniach […]

Czytaj więcej...

Nowe automatyczne powiadomienie: „Przeterminowane płatności”

W systemie pojawi się nowy typ powiadomienia automatycznego. Nowy typ powiadomienia dotyczy wiadomości e-mail, sms i zadań CRM. By skonfigurować nowy typ powiadomień należy wejść w Ustawienia klubu > Automatyzacja > Proces Sprzedaży > Przeterminowane płatności x 4. Za pomocą nowych szablonów można utworzyć ścieżkę z różnymi treściami z przypomnieniem […]

Czytaj więcej...