Jakie ustawienia dostępne są w części CRM?

W zakładce Ustawienia klubu –> Konfiguracja –> CRM możesz utworzyć źródła klubowicza, tagi lub spersonalizować lejek sprzedażowy:

1.CRM

A –
B – suwak Automatycznie zmień handlowca potencjalnego podczas sprzedaży pierwszego karnetu – suwak zaznaczony na Tak zmienia handlowca na pracownika dodającego karnet (przy dodaniu pierwszego karnetu Klubowicza)
C – suwak Wymagaj powodu przesunięcia zadania – suwak zaznaczony na Tak oznacza, że podczas przesuwania daty wykonania zadania konieczne jest podanie powodu
D – suwak Wymagaj powodu zakończenia zadania – suwak zaznaczony na Tak oznacza, że podczas zamykania zadania konieczne jest podanie powodu

2. Tagi

Za pomocą ikony plusa możesz zdefiniować nowy tag, który pomoże pogrupować Klubowiczów na przykład na seniorów, juniorów, grupy taneczne czy kursantów:

3. Źródło klubowicza 

Za pomocą ikony plusa zdefiniuj źródła, które pomogą Ci sprawdzić w jaki sposób Klubowicz dowiedział się o Twoim klubie, zajęciach. Przykładowe źródła to: media społecznościowe, gazeta, ulotki, z polecenia znajomego.

4. Dozwolone domeny

Wprowadź tutaj domeny adresów mailowych, które mają być walidowane przez system przy rejestracji w Strefie klubowicza, dodaniu profilu pracownika lub Klubowicza (w tym celu zaznacz suwak na Tak przy wybranej opcji). Jeśli pole Dozwolone domeny zostanie puste, walidacja nie będzie włączona. Domeny należy wprowadzać bez znaku @ oraz po znaku średnika jak na przykładzie powyżej.

5. Lejek sprzedażowy

Możesz ustawić kolory oraz nazwy dla statusów byłych Klubowiczów (Ex) oraz Potencjalnych klubowiczów  (Prospect). Takie statusy możesz zmienić ręcznie na profilu. Wybierz typ statusów: domyślne, sprzedażowe lub Twoje.

6. Powody rezygnacji

Za pomocą ikony plusa dodaj powody utraty klubowicza, możliwe do wyboru przy zamknięciu działania CRM.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły