Jak działa Overview?

1. Pierwszym elementem zakładki Overview jest Lejek sprzedażowy. który jest odzwierciedleniem ścieżki sprzedażowej. Lejek sprzedażowy dedykowany jest dla Obsługi klubu i Opiekunów klubowicza do momentu dokonania sprzedaży karnetu. Dlatego doskonale się sprawdzi w procesie obsługi potencjalnych klubowiczów oraz byłych, którzy ponownie mogą stać się aktywnymi klubowiczami.

Etapy lejka odpowiadają statusom:

  • Prospect: New/Ex: New
  • Prospect: Cold/Ex: Cold
  • Prospect: Warm/Ex:Warm
  • Prospect:Hot/Ex:Hot
  • Ostatni etap lejka  Active, zawiera liczbę Klubowiczów z aktywnym karnetem

Lejek dzieli się na wartości dla:

  • Wszyscy, czyli potencjalni Klubowicze oraz klubowicze ze statusem Ex
  • Ex, czyli byli Klubowicze
  • Prospect, czyli potencjalni Klubowicze
  • Lost, czyli utraceni Klubowicze oznaczeni takim właśnie statusem

Ważne! Jeśli Klubowicz zostanie dodany ze statusem na przykład Warm, zostanie dodany do takiego etapu w lejku, jednocześnie przejdzie automatycznie przez poprzednie etapy lejka.

Lejek możesz filtrować ze względu na Opiekuna klubowicza:

Właścicielem zadań może być nie tylko pracownik z funkcją CRM, tylko każdy pracownik do którego jest przypisane zadanie. Lejek będzie zawsze pusty dla pracownika bez funkcji CRM, ale na dole zakładki Overview dane przeliczą się.

oraz źródło klubowicza i zakres dat:

Możesz zmienić kolory i nazwy statusów/etapów na sprzedażowe lub Twoje w zakładce
Ustawienia klubu –> CRM –> Lejek sprzedażowy:

2. Kolejnym elementem jest wykres kołowy z informacją skąd pozyskujemy klubowiczów:

Wykres możesz filtrować po dacie dodania Klubowicza. Dostępne zakresy to:

  • dzisiaj
  • ten tydzień
  • ten miesiąc
  • ten rok
  • wybrany zakres dat

3. Lista zadań TODO pokazuje maksymalnie 5 najbliższych działań do wykonania na dany dzień. Za pomocą strzałek możesz przesuwać dni tygodnia.

W przypadku braku elementów do wyświetlenia zakładka TODO wyświetla ikony za pomocą których możesz dodać na przykład umówione spotkanie:

4. Ostatnim elementem lejka sprzedażowego jest podsumowanie działań w formie tabeli oraz wykresów słupkowych:

Możesz sprawdzić:

  • zaplanowane działania
  • zakończone działania
  • przeterminowane działania

z podziałem na okres czasu oraz na zadanie, telefon i spotkanie.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły