Jak działa raport Business Health Check?

W raporcie zawarte są najważniejsze parametry, które pozwolą Ci sprawdzić biznesową kondycję Twojego klubu.

Gdzie znaleźć i jak wygląda raport?

Raport dostępny jest po przejściu do zakładki Statystyki –> Business health check:

Raport może być również wysyłany na wskazany adres mailowy. W tym celu napisz zgłoszenie do Działu Support.

Jakie filtry są dostępne?

Dostępna jest możliwość sprawdzenia wyników po konkretnej dacie.

Ważne! Raport zlicza wyniki na koniec bieżącego dnia w nocy, dlatego powinien być sprawdzany z datą dnia poprzedniego/ datą wczorajszą lub innego dnia z przeszłości. W tym raporcie nie jest możliwe sprawdzenie danych dnia bieżącego. Te dane będą możliwe do sprawdzenia w następnym dniu.

Jak działa raport?

Jest to raport sieciowy, w przypadku więcej niż jednego klubu, wyniki pokazują się w osobnych wierszach.


Raport ten przelicza wyniki na podstawie statusów klubowiczów. W raporcie klubowicz aktywny to taki, który posiada wyłącznie jeden z trzech statusów: Active: New, Active: OK oraz Active Ex New. Debiutant to klubowicz ze statusem Active:New.

Dla klubów sieciowych status klubowicza zmienia się w klubie macierzystym, czyli tam gdzie został dodany klubowicz, jednocześnie nie ma znaczenia, gdzie został dodany karnet do profilu klubowicza.


Raport działa również na podstawie wpływów pieniężnych (wartości netto) w odniesieniu do wprowadzonych targetów.


Raport zlicza wyniki na koniec bieżącego dnia, dlatego powinien by sprawdzany z datą dnia poprzedniego.  Jeżeli następują zmiany na klubowiczu w ciągu jednego dnia, np. nieformalna zmiana karnetu czy anulowanie i kupienie innej, czy nowa sprzedaż i anulowanie z powodu błędu, nie wpływa to w żadnej mierze na raport. Zliczanie następuje zawsze raz dziennie na koniec dnia.

Jeśli dana kolumna bazuje na zmianie statusu klubowicza – to sprawdzane jest czy:

a) Status klubowicza pasujący do danej kolumny wystartował na profilu oraz
b) Klubowicz kończył dzień z tym statusem.

Przykład:
Klubowicz ma dodany karnet z datą startu od dzisiaj, co oznacza, że  status Active New wystartował. Gdy ten status trwa cały dzień, taki klubowicz wpadnie do danych danej kolumny.

Jeśli status Active New wystartował, natomiast pracownik pomylił się i anulował karnet lub przełożył datę startu karnetu o 7 dni, co zaskutkowało zmianą statusu na No status lub Active:Pre, taki klubowicz będzie liczony jako debiutant, bo status na koniec dnia był inny.


Raport podzielony jest na kilka części. Dla każdej z nich dostępne są inne kolumny.


W raporcie występują kolumny z nazwą MTD – skrót od Months To Date, są to zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie


W raporcie widoczne są wartości targetów według wzoru:

dla wszystkich kolumn (oprócz kolumny Odejścia):

% realizacji targetu wynik <91 komórka w kolorze czerwonym, >= 91 oraz <=99 komórka w kolorze żółtym, > =100 komórka w kolorze zielonym

Dla kolumny Odejścia wzór kolorów wygląda następująco:

wynik <91 komórka w kolorze zielonym, >= 91 oraz <=99 komórka w kolorze żółtym, > =100 komórka w kolorze czerwonym

Jakie dane przedstawia raport?

Raport podzielony jest na kilka części. Dla każdej z nich dostępne są inne kolumny.

1. Saldo:

A. Saldo otwarcia – stała wartość pobierana pierwszego dnia każdego miesiąca, która pokazuje liczbę aktywnych klubowiczów (statusy Active:Ok, Active:New, Active:Ex New)

B. Net gain – pokazuje zmianę w liczbie klubowiczów (różnicę między liczbą bieżącą a saldem otwarcia). Wartość ta liczona jest jako suma kolumn Nowi Debiutanci, Nowi ponowienia dzień oraz Nowi powracający dzień, gdzie od uzyskanej sumy należy odjąć zsumowane kolumny Wygasłe i Przerwane.

2. Free Pass:

A. Nowi Free pass dzień – liczba klubowiczów, która danego dnia otrzymała status Active:Free (data startu karnetu o typie Freepass) i status ten utrzymał się do końca dnia

B. Nowi Free pass MTD – liczba klubowiczów ze statusem Active:Free na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie.

C. Konwersja Free pass dzień – liczba zmian statusu klubowicza z Active:Free na Active:OK, Active:New lub Active: Ex New w przeciągu ostatnich 30 dni, bez znaczenia jest tutaj czy Klubowicz pomiędzy zmianą posiadał inny status niż wymienione

Przykład:
Gdy klubowicz skorzystał z karnetu typu Freepass, aby poznać klub (otrzymał status Active:Free), a następnie po zakończeniu karnetu otrzymał status Ex:New. Po 7 dniach jednak wykupił standardowy karnet otrzymując status Active:New. – Jeśli okres pomiędzy zmianą statusu z Active:free na Active:New nie był dłuższy niż 30 dni, klubowicz wpadnie do podanej kolumny Konwersja Freepass dzień. 

3. Nowi:

A. Nowi debiutanci dzień – liczba klubowiczów, która danego dnia otrzymała status Active:New (data startu standardowego, płatnego karnetu) i status ten utrzymał się do końca dnia. Taki klubowicz, nigdy wcześniej nie miał płatnego karnetu.  Sprawdzane jest bezpośrednie przejście na status Active:New z każdego statusu oprócz: Active:Freez oraz Active:Debt.

B. Nowi ponowienia dzień – liczba klubowiczów, która danego dnia otrzymała status Active:OK  i status ten utrzymał się do końca dnia. W tym przypadku ma znaczenie z jakiego statusu nastąpiła zmiana, aby wyfiltrować klubowiczów powracających po krótkiej przerwie. Sprawdzane jest bezpośrednie przejście na status Active:OK z każdego statusu oprócz: Active:Freez, Active:Debt oraz Active:New.

C. Nowi powracający dzień – liczba klubowiczów, która danego dnia otrzymała status Active:Ex New i status ten utrzymał się do końca dnia. To wyfiltrowani klubowicze powracający po długiej przerwie. Standardowo jest to przerwa 6 miesięcy – w celu wydłużenia lub skrócenia domyślnych ustawień napisz zgłoszenie do Działu Support. Sprawdzane jest bezpośrednie przejście na status Active:Ex New z każdego statusu oprócz: Active:Freez, Active:Debt.

D. Nowi dzień – Klubowicze, których start karnetu przypada na dzień wybrany w raporcie i otrzymali status: Active:OK, Active:New lub Active: Ex New. Jest to suma kolumn: Nowi Debiutanci dzień, Nowi ponowienia dzień oraz Nowi powracający dzień.

E. Nowi MTD – liczba klubowiczów ze statusem Active:OK, Active:New lub Active: Ex New na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie.

F. Nowi MTD według targetu – wartość miesięczna z definicji wprowadzonej w zakładce Targety w części Nowi klubowicze

G. % realizacji targetu – wartość z podzielenia kolumny Nowi MTD przez Nowi MTD według targetu pomnożone przez 100

H. Nierozpoczęte – liczba klubowiczów ze statusem Active:Pre (karnet jeszcze się nie rozpoczął) sprawdzana na koniec dnia.

4. Odejścia:

A. Wygasłe – liczba karnetów zakończonych „naturalnie” z datą wybraną w raporcie. Naturalne zakończenie to takie, gdzie karnet kończy się z datą zakończenia bez jej wcześniejszego wypowiedzenia, zakończenia przed czasem, anulacji, rezygnacji z przedłużenia. Do liczby karnetów wygasłych wliczają się Klubowicze ze statusem Ex. Nadrzędne jest naturalne zakończenie karnetu, niż przerwanie karnetu przed czasem.

Ważne! Gdy klubowiczowi zakończy się karnet, status zmienia się po północy, dlatego Klubowicz doliczy się do kolumny dopiero następnego dnia.

Przykład:

Klubowicz posiada równolegle dwa karnety. Jeden z nich zostaje zakończony naturalnie, natomiast drugi został anulowany ręcznie przez pracownika. Oba karnety zostały zakończone tego samego dnia. Klubowicz otrzymuje status Ex oraz jeden z karnetów został zakończony naturalnie, dlatego klubowicz ten doliczy się do kolumny Wygasłe, natomiast nie doliczy się do kolumny Przerwane.

Przypadki, gdy klubowicz nie zostanie doliczony do liczby  w kolumnie Wygasłe:

  • Klubowicz posiada równolegle dwa karnety. Tylko jeden z nich zostanie zakończony naturalnie. Klubowicz ten jednak posiada nadal status Active, dlatego nie wpadnie do liczby w kolumnie Wygasłe.
  • Klubowiczowi zakończył się naturalnie karnet w dniu dzisiejszym. Jednak na profilu posiada kolejny karnet z datą startu w przyszłości. Taki klubowicz otrzyma status Active:Pre, dlatego nie doliczy się do liczby w kolumnie Wygasłe.
  • Klubowiczowi zakończył się karnet w dniu dzisiejszym. Natomiast kolejny karnet rozpocznie się w następnym dniu. Taki klubowicz otrzyma status Active, dlatego nie doliczy się do liczby w kolumnie Wygasłe.

B. Przerwane – liczba karnetów zakończonych przed czasem jednym ze sposobów: zakończenie przed czasem, wypowiedzenie, rezygnacja z odnowienia, cesja, anulowanie. Do liczby karnetów przerwanych wliczają się Klubowicze ze statusem Ex.

Przykład: 

  • Klubowicz posiada dwa karnety, które zostały przerwane i zakończone w tym samym dniu. Do kolumny Przerwane wpadnie wyłącznie jeden rekord.
  • Klubowicz posiada na profilu tylko jeden karnet. Karnet ten został zakończony przed czasem z datą wsteczną. Klubowicz doliczy się do kolumny Przerwane po zmianie statusu na Ex.
  • Klubowicz posiada na profilu tylko jeden karnet. Karnet ten został zakończony przed czasem z datą w przyszłości. Klubowicz doliczy się do kolumny Przerwane po zmianie statusu na Ex.
  • Klubowicz posiada jeden karnet, który został wypowiedziany na przykład z datą za miesiąc. Klubowicz doliczy się do kolumny Przerwane po zmianie statusu na Ex.
  • Klubowicz posiada jeden karnet, który został wypowiedziany automatycznie. Klubowicz doliczy się do kolumny Przerwane po zmianie statusu na Ex.
  • Gdy na profilu klubowicza została wykonana cesja, Klubowicz doliczy się do kolumny Przerwane po zmianie statusu na Ex
  • Klubowicz posiada karnet roczny, który automatycznie przechodzi na czas nieokreślony. W czasie trwania karnetu rocznego została złożona rezygnacja z przejścia na czas nieokreślony. Klubowicz zostanie doliczony do liczby przerwanych karnetów 1 dzień po zakończeniu rocznego karnetu.

Przypadki, gdy klubowicz nie zostanie doliczony do liczby  w kolumnie Przerwane:

  • Klubowicz posiada równolegle dwa karnety. Tylko jeden z nich zostanie przerwany. Klubowicz ten jednak posiada nadal status Active, dlatego nie wpadnie do liczby w kolumnie Przerwane.
  • Karnet klubowicza został zakończony przed czasem w dniu dzisiejszym. Jednak na profilu posiada kolejny karnet z datą startu w przyszłości. Taki klubowicz otrzyma status Active:Pre, dlatego nie doliczy się do liczby w kolumnie Przerwane.
  • Gdy karnet klubowicza został anulowany, następnie został dodany kolejny karnet – status klubowicza nie jest Ex, dlatego taka osoba nie doliczy się do liczby w kolumnie Przerwane
  • Gdy klubowicz zakupił swój pierwszy karnet i jego status to Active:New, jednak karnet ten został anulowany to status klubowicza zmieni się w No status, co oznacza, klubowicz nie doliczy się do liczby w kolumnie Przerwane

C. Zakończone MTD – suma kolumny Wygasłe oraz Przerwane na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie.

D. Zakończone MTD według targetu – wartość miesięczna z definicji wprowadzonej w zakładce Targety w części Odejścia klubowiczów

E. % realizacji targetu – wartość z podzielenia kolumny  Zakończone MTD przez  Zakończone MTD według targetu pomnożone przez 100

F. Kończące się w tym miesiącu – jest to liczba wszystkich rodzajów zakończeń karnetów od jutra do ostatniego dnia miesiąca, aby sprawdzić przyszłe zakończenia karnetów bez przedłużeń. Do tej liczby zaliczą się również klubowicze którzy posiadają karnety z przerwą 1 dzień lub więcej pomiędzy ich aktywnością.

Przykłady:

  • Klubowicz posiada równolegle dwa karnety. Jeden z nich kończy się 2. dnia miesiąca, a kolejny 15go dnia miesiąca. Klubowicz wpadnie do liczby w kolumnie Kończące się w tym miesiącu tylko raz.
  • Karnet klubowicza kończy się 15go dnia miesiąca, jednak kolejny karnet rozpoczyna się 17go dnia miesiąca. Klubowicz wpadnie do liczby w kolumnie Kończące się w tym miesiącu, ponieważ przerwa wynosiła jeden dzień.

Przypadki, gdy klubowicz nie zostanie doliczony do liczby  w kolumnie Kończące się w tym miesiącu:

  • Klubowicz posiada równolegle dwa karnety. Tylko jeden z nich kończy się w bieżącym miesiącu. Klubowicz ten nie wpadnie do liczby w kolumnie Kończące się w tym miesiącu.
  • Jeden z karnetów klubowicza kończy się 31.03, natomiast kolejny rozpoczyna się 1.04. Taki klubowicz nie wpadnie do kolumny, ponieważ przerwa pomiędzy karnetami jest mniejsza niż 1 dzień.

G. Otrzymane wypowiedzenia MTD – liczba otrzymanych wypowiedzeń, rezygnacji z odnowień, cesji, zakończeń przed czasem oraz anulacji przyjętych od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie. Liczone jest kliknięcie przez pracownika, automatyczne zamknięcie lub przez samego klubowicza, bez względu na datę zakończenia karnetu.

Przykłady:

  • Klubowicz posiada równolegle dwa karnety. Tylko w jednym z nich pracownik wprowadził wypowiedzenie. Klubowicz ten wpadnie do liczby w kolumnie, ponieważ liczy się kliknięcie w przycisk wypowiedzenia.
  • Klubowicz posiada równolegle dwa karnety. Pracownik wprowadza anulacje dla obu karnetów. Klubowicz doliczy się do kolumny dwukrotnie, ponieważ były podjęte dwie akcje anulacji.
  • Pracownik klika dziś w wypowiedzenie karnetu  na profilu klubowicza. Jednak następnego dnia wypowiedzenie jest wycofywane. Taki klubowicz wpadnie do kolumny Otrzymane wypowiedzenia MTD.

Przypadki, gdy klubowicz nie zostanie doliczony do liczby  w kolumnie Otrzymane wypowiedzenia MTD:

  • Pracownik klika dziś w wypowiedzenie karnetu  na profilu klubowicza. Jednak tego samego dnia wypowiedzenie jest wycofywane. Taki klubowicz nie wpadnie do kolumny Otrzymane wypowiedzenia MTD.
5. Saldo dzień:

A. Saldo bieżące – liczba aktywnych klubowiczów (statusy Active:Ok, Active:New, Active:Ex New) na dzień wybrany w raporcie. Nie ma tutaj znaczenia data startu statusu klubowicza.

6. Dłużnicy:

A. Aktywni dłużnicy – liczba aktywnych klubowiczów ze statusem Active: Debt na dzień wybrany w raporcie. Nie ma tutaj znaczenia data startu statusu klubowicza. Do tej kolumny nie jest doliczany status Ex:Debt.

B. % aktywnych dłużników – liczba z kolumny Aktywni dłużnicy podzielona przez liczbę w kolumnie Saldo bieżące pokazana w wartości procentowej

C. Ex dłużnicy – liczba nieaktywnych klubowiczów ze statusem Ex: Debt na dzień wybrany w raporcie. Nie ma tutaj znaczenia data startu statusu klubowicza.

D. Suma dłużników 3 raty i więcej – suma liczby klubowiczów ze statusem Ex:Debt oraz Active:Debt, którzy posiadają 3 nieopłacone raty lub więcej. Nie mają znaczenia nieopłacone opłaty.

Przykłady:

  • Klubowicz ma jeden aktywny lub nieaktywny karnet na profilu, gdzie są 3 przeterminowane raty lub więcej. Klubowicz doliczy się do kolumny.
  • Klubowicz ma równolegle dwa karnety aktywne lub nieaktywne. W jednym z karnetów Klubowicz posiada jedną zaległą ratę. Natomiast w drugim karnecie posiada dwie zaległe raty. Klubowicz doliczy się do kolumny.

Przypadki, gdy klubowicz nie zostanie doliczony do liczby  w kolumnie Suma dłużników 3 raty i dłużej:

  • Klubowicz ma jeden aktywny lub nieaktywny karnet na profilu, gdzie są 2 przeterminowane raty. Klubowicz nie doliczy się do kolumny.
7. Zamrożenia:

A. Zamrożenia dzień – liczba klubowiczów, która danego dnia otrzymała status Active:Freez (liczony jest start statusu klubowicza, liczone są zawieszenia i zamrożenia) i status ten utrzymał się do końca dnia

B. Zamrożenia – łączna liczba klubowiczów ze statusem Active: Freez (liczone jest zawieszenie i zamrożenie karnetu) na dzień wybrany w raporcie

C. Zamrożenia z długiem – liczba klubowiczów ze statusem Active:Debt oraz zamrożeniem lub zawieszeniem

Przykład klubowicza:

I. 

Zamrożenie wprowadzone w dniu 1.03.2022, gdzie termin płatności to 1.03.2022 – klubowicz posiada status Active:Freez, data startu to wybrany dzień w raporcie – klubowicz pojawi się w części Zamrożenia dzień i Zamrożenia.

Jeśli ten sam klubowicz w dniu 2.03.2022 nadal nie opłacił raty zamrożeniowej, jego status zmienia się na Active:Debt – klubowicz pojawi się w części Zamrożenia z długiem i nie będzie pojawiał się w części Zamrożenia dzień oraz Zamrożenia. Taki klubowicz doliczony będzie do części Zamrożenia z długiem aż do momentu opłacenia zadłużenia i w czasie trwania zamrożenia.

II. 

Klubowicz posiada dwa aktywne karnety na profilu. W ramach jednego karnetu klubowicz posiada zadłużenie, jego status to Active:Debt. W ramach drugiego karnetu wprowadzone jest zawieszenie lub zamrożenie. Status klubowicza jednak nie zostanie zmieniony na Active:Freez dopóki nie zostanie opłacone zadłużenie. Klubowicz będzie doliczony do części Zamrożenia z długiem.

Ważne! Aby sprawdzić sumę klubowiczów z trwającym zamrożeniem/zawieszeniem na dzień wybrany w raporcie należy zsumować kolumnę Zamrożenia oraz Zamrożenia z długiem.

8. Wizyty:

A. Wizyty dzień – wszystkie prawidłowe oraz nieprawidłowe wejścia do klubu (nie jest liczone wejście klubowicza ze statusem Partner)

B. Wizyty dzień Partner – wszystkie prawidłowe oraz nieprawidłowe wejścia do klubu wyłącznie klubowiczów ze statusem Partner

C. Szczyt wizyt na dzień – największa osiągnięta liczba klubowiczów w klubie w dniu wybranym w raporcie. W przypadku ustawienia odbijania zarówno wejść jak i wyjść w Ustawieniach klubu, natomiast wyjścia nie są zaznaczane, ta liczba może równać się sumie kolumn Wizyty dzień oraz Wizyty dzień Partner

D. Suma wizyt MTD – pokazuję liczbę wejść do klubu na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie.  Nie jest liczone wejście klubowicza ze statusem Partner.

E. Suma wizyt MTD Partner – pokazuję liczbę wejść do klubu wyłącznie klubowiczów ze statusem Partner na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie.

F. Średnia frekwencja zajęć dzień – procentowa frekwencja na zajęciach odbywających się w dniu wybranym w raporcie. Liczona jako suma wszystkich klubowiczów obecnych w stosunku do sumy dostępnych miejsc.

G. Średnia frekwencja zajęć MTD – procentowa frekwencja  na zajęciach z miesiąca na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie. Liczona jako suma wszystkich klubowiczów obecnych w stosunku do sumy dostępnych miejsc.

H. Sprzedaż z baru na wizytę – kwota uzyskana przez podzielenie: wartości netto ze sprzedaży z baru (wliczana jest sprzedaż usług, TP oraz artykułów barowych ze stanem magazynowym przez profil Klubowicza oraz sprzedaż detaliczna)
przez liczbę wizyt w klubie danego dnia

9. Treningi:

A. Treningi dzień – liczba wykonanych treningów ze statusem rozliczony lub zrealizowany, które zeszły z pakietu treningów personalnych na dzień wybrany w raporcie.

B. Treningi przychód dzień – przychód netto  na dzień wybrany w raporcie z treningów personalnych liczony jako suma wykonanych treningów (ze statusem rozliczony lub zrealizowany), gdzie cena wystąpienia to wartość netto pakietu podzielona przez liczbę sprzedanych sztuk/pojedynczych treningów. Wliczane są wyłącznie treningi sprzedane przez zakładkę Sprzedaż – Bar. 

Przykład: 

W klubie został sprzedany pakiet 10 treningów za 1230 złotych, czyli 1000 złotych netto. Jeden trening to koszt 100 złotych netto. W tym samym dniu zostały wykonane dwa treningi, kwota pokazana w kolumnie to będzie 200 złotych.

C. Treningi MTD – liczba wykonanych treningów personalnych (ze statusem rozliczony lub zrealizowany) na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie.

D. Treningi przychód MTD – przychód netto  na dzień wybrany w raporcie z treningów personalnych liczony jako suma wykonanych treningów (ze statusem rozliczony lub zrealizowany), gdzie cena wystąpienia to wartość netto pakietu
podzielona przez liczbę sprzedanych sztuk/pojedynczych treningów. Liczone na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie. Wliczane są wyłącznie treningi sprzedane przez zakładkę Sprzedaż – Bar. 

E. Treningi przychód według targetu – wartość miesięczna z definicji wprowadzonej w zakładce Targety w części Przychód z treningów personalnych

F. % realizacji targetu – wartość z podzielenia kolumny Treningi przychód MTD przez Treningi przychód według targetu pomnożone przez 100

G. Penetracja treningów % – procentowa wartość  wynikająca z podzielenia liczby aktywnych pakietów TP przez wartość z kolumny Saldo bieżące. Liczony jest klubowicz z aktywnym pakietem, a nie liczba dodanych pakietów do profilu tzn. jeśli klubowicz posiada dwa pakiety treningów liczony jest jako jeden aktywny pakiet. Aktywność pakietu definiuje data ważności tzn. jeśli pakiet treningów został wykorzystany, a jego termin ważności nadal jest aktualny to jest to aktywny pakiet.

10. Karnety wpłaty:

A. Wpłaty z karnetów dzień – przychód netto dziennych wpłat (niezależnie od formy płatności) ze wszystkich karnetów wszystkich klubowiczów. Wliczane są raty i opłaty. Doliczane są również zwroty w ramach odznaczenia opłacenia raty, opłaty

B. Wpłaty z karnetów MTD – przychód netto dziennych wpłat (niezależnie od formy płatności) ze wszystkich karnetów wszystkich klubowiczów. Wliczane są raty i opłaty. Doliczane są również zwroty w ramach odznaczenia opłacenia raty, opłaty. Kolumna liczona na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie.

C. Wpłaty z karnetów Target – wartość miesięczna z definicji wprowadzonej w zakładce Targety w części Wpłaty z karnetów

D. % realizacji targetu – wartość z podzielenia kolumny Wpłaty z karnetów MTD przez Wpłaty z karnetów target pomnożone przez 100

11. Sprzedaż bar:

A. Sprzedaż towarów dzień – wartość netto przychodu z baru wyłącznie z artykułów barowych ze stanem magazynowym. Wliczona jest również anulacja sprzedaży artykułu.

B. Sprzedaż towarów MTD – wartość netto przychodu z baru wyłącznie z artykułów barowych ze stanem magazynowym na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie. Wliczona jest również anulacja sprzedaży artykułu.

C. Sprzedaż towarów target – wartość miesięczna z definicji wprowadzonej w zakładce Targety w części Sprzedaż towarów z baru

D. % realizacji targetu – wartość z podzielenia kolumny Sprzedaż towarów MTD przez Sprzedaż towarów target pomnożone przez 100

E. Sprzedaż usług dzień – wartość netto przychodu z baru wyłącznie z usług np. wejście jednorazowe (nie jest wliczana sprzedaż TP). Wliczona jest również anulacja sprzedaży.

F. Sprzedaż usług MTD – wartość netto przychodu z baru wyłącznie z usług np. wejście jednorazowe (nie jest wliczana sprzedaż TP) na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie. Wliczona jest również anulacja sprzedaży.

G. Sprzedaż pakietów treningów dzień – wartość netto przychodu z baru wyłącznie ze sprzedaży TP. Wliczona jest również anulacja sprzedaży treningu.

H. Sprzedaż pakietów treningów MTD – wartość netto przychodu z baru wyłącznie ze sprzedaży TP na zasadzie MTD, czyli zsumowane dane od pierwszego dnia miesiąca do daty wybranej w raporcie. Wliczona jest również anulacja sprzedaży.

Gdzie znaleźć i jak wyglądają uprawnienia do raportu? 

Włącz uprawnienia do widoczności raportu przez zakładkę Ustawienia klubu –> Uprawnienia –> edytuj odpowiednią grupę uprawnień za pomocą ikony ołówka:

Na drzewku uprawnień rozwiń część Statystyki i zaznacz checkbox: Business Health Check:

Po nadaniu uprawnień pracownik powinien się zalogować ponownie do systemu, aby pojawiła się dodana zakładka.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły