Co możesz wykonać w przypadku zawieszenia pracy klubu?

Możliwe opcje wykonywane samodzielnie przez klub:

1.Zawieszenie karnetów

Zawieszenie bezterminowe pozwala na zawieszenie karnetów bez wskazania daty końca zawieszenia pracy klubów. Po ręcznym przywróceniu karnetów, system przelicza samodzielnie nowe terminy płatności oraz daty końca karnetów. 

W przypadku karnetów terminowych możliwe jest wprowadzenie zawieszenia bezterminowego przez Profil  klubowicza –> Karnety –> koło zębate –> Zawieś bezterminowo karnet:

Przy zawieszeniu bezterminowym data końca karnetu oraz terminy płatności pozostają bez zmian, aż do wycofania zawieszenia.

Po przywróceniu pracy klubu konieczne jest wycofanie zawieszeń bezterminowych przez Profil klubowicza –> Karnety –> koło zębate –> Przywróć karnet:

Istnieje również opcja wprowadzenia

Ważne! W przypadku zawieszeń karnetów, nie ma możliwości wprowadzenia ich zbiorczo.

Jeśli zawieszenia terminowe lub zamrożenia nie są zdefiniowane w karnetach, należy wprowadzić zmiany, a następnie wysłać zgłoszenie z prośbą o aktualizacje karnetów wstecz z informacją:

  • nazwy karnetów w których zostały wprowadzone zmiany
  • jakie ustawienia zostały zmienione w karnetach

2.Prowadzenie zajęć online 

W celu uruchomienia usługi wyślij zgłoszenie przez system zgłoszeń Helpdesk.

Dowiesz się więcej o zajęciach online tutaj.

3.Wyłączenie powiadomień automatycznych

W tym celu przejdź do zakładki Ustawienia klubu –> Automatyzacja –> zaznacz na Nie suwak przy danym powiadomieniu:

Po przywróceniu pracy klubu konieczne jest ponowne włączenie powiadomień.

Możesz wysłać wiadomość zbiorczą do Klubowiczów przez Mailer/Smser.

4.Wyłączenie harmonogramu obciążeń

W przypadku wstrzymania płatności rekurencyjnych należy wyłączyć harmonogram obciążeń przez Ustawienia klubu/ Ustawienia sieci –> Karnety –> Harmonogram obciążeń –> zaznacz na Nie suwak Aktywny –> zapisz zmiany:

Po przywróceniu pracy klubu konieczne jest ponowne włączenie harmonogramu. Obciążenia automatyczne po ponownym uruchomieniu będą działać od następnego dnia.

Możliwe opcje wykonywane zbiorczo przez eFitness:

1.Wydłużenie karnetów 

Istnieje możliwość wydłużenia karnetów aktywnych w wybranym dniu o odpowiednią ilość dni.

Dostępne opcje wydłużenia:

A. Zmiana daty końca ważności – opcja dla karnetów terminowych, wydłuża wyłącznie datę końca karnetu o wskazaną liczbę dni

Informacja o wydłużeniu dostępna jest w Historii karnetu.

B. Zmiana daty końca ważności, okresów rozliczeniowych oraz terminów płatności 

  • Wydłużenie  w przypadku karnetu terminowego, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 1.02.2021, a karnet zostaje wydłużony o 20 dni – zmienia się termin płatności, data końca ważności karnetu oraz przesuwają się okresy rozliczeniowe
    (przesuwa się rata, w której znajduje się data aktywności karnetu czyli na przykład 1.02 i rata numer 1, tworzy się luka pomiędzy okresami rozliczeniowymi o liczbę dni wydłużenia)

Karnet przed wydłużeniem:

Karnet po wydłużeniu:

  • Wydłużenie w przypadku karnetu bezterminowego, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 1.02.2021, a karnet zostaje wydłużony o 20 dni – zmienia się termin płatności oraz przesuwają się okresy rozliczeniowe
    (przesuwa się rata, w której znajduje się data aktywności karnetu czyli na przykład 1.02 i rata numer 2, tworzy się luka pomiędzy okresami rozliczeniowymi o liczbę dni wydłużenia)

Karnet przed wydłużeniem:

Karnet po wydłużeniu:

C. Zmiana daty końca ważności oraz zmiana terminów płatności 

  • Wydłużenie w przypadku karnetu terminowego, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 1.02.2021, karnet zostaje wydłużony o 10 dni – zmienia się termin płatności oraz data końca karnetu

Karnet przed wydłużeniem:

Karnet po wydłużeniu:

  • Wydłużenie w przypadku karnetu bezterminowego, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 1.02.2021, karnet zostaje wydłużony o 10 dni – zmieniają się wyłącznie terminy płatności

Karnet przed wydłużeniem:

Karnet po wydłużeniu:

W celu wykonania usługi wyślij zgłoszenie przez system zgłoszeń Helpdesk i podaj:

  • wybrany typ wydłużenia (może być inny dla karnetów terminowych oraz bezterminowych)
  • nazwy karnetów
  • wspólną datę aktywności wszystkich karnetów, które mają zostać wydłużone (jedna, konkretna data, kiedy karnety były aktywne na profilach Klubowiczów) – data musi zawierać się w okresie rozliczeniowym karnetu
  • ilość dni wydłużenia

Ważne! Jeśli podana data aktywności karnetu to 1.02, a karnet został zakończony z dniem 2.02, taki karnet również zostanie wydłużony (przy typie wydłużenia ze zmianą daty końca karnetu).

2.Dodanie masowo promocji

Opcja ta pozwala na dodanie masowo promocji do wybranych karnetów. W tym celu konieczne jest utworzenie promocji.

Po zdefiniowaniu promocji napisz zgłoszenie przez system zgłoszeń Helpdesk i wskaż:

  • nazwę promocji

Promocja nie zadziała dla rat/opłat, które zostały już opłacone lub takich które nie istnieją w karnecie (na przykład w sytuacji, kiedy karnet open ma 6 rat, jednak promocja jest ustawiona dla raty numer 8 lub rata, która ma być zrabatowana w karnecie open została usunięta)

Informacja o dodaniu promocji dostępna jest w Historii karnetu:

W przypadku karnetów bezterminowych dodana promocja działa dla rat jeszcze niewygenerowanych (podczas dodania promocji do karnetu zamrożonego, podczas wycofania zamrożenia,  cena raty wróci do standardowej wartości)

Gdy promocja została dodana podczas zamrożenia, wycofanie zamrożenia anuluje promocyjną cenę raty.

 

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły