Co możesz wykonać w przypadku zawieszenia pracy klubu?

Możliwe opcje wykonywane samodzielnie przez klub:

1.Zawieszenie karnetów

Zawieszenie bezterminowe pozwala na zawieszenie umów bez wskazania daty końca zawieszenia pracy klubów. Po ręcznym przywróceniu umów, system przelicza samodzielnie nowe terminy płatności oraz daty końca karnetów. 

W przypadku karnetów terminowych możliwe jest wprowadzenie zawieszenia bezterminowego przez Profil  klubowicza –> Umowy –> koło zębate –> Zawieś bezterminowo umowę:

Przy zawieszeniu bezterminowym data końca karnetu oraz terminy płatności pozostają bez zmian, aż do wycofania zawieszenia.

Po przywróceniu pracy klubu konieczne jest wycofanie zawieszeń bezterminowych przez Profil klubowicza –> Umowy –> koło zębate –> Przywróć umowę:

Istnieje również opcja wprowadzenia

Ważne! W przypadku zawieszeń umów, nie ma możliwości wprowadzenia ich zbiorczo.

Jeśli zawieszenia terminowe lub zamrożenia nie są zdefiniowane w karnetach, należy wprowadzić zmiany, a następnie wysłać zgłoszenie z prośbą o aktualizacje karnetów wstecz z informacją:

  • nazwy karnetów w których zostały wprowadzone zmiany
  • jakie ustawienia zostały zmienione w karnetach

2.Prowadzenie zajęć online 

W celu uruchomienia usługi wyślij zgłoszenie przez ikonę koperty w prawym górnym rogu w systemie.

Dowiesz się więcej o zajęciach online tutaj.

3.Wyłączenie powiadomień automatycznych

W tym celu przejdź do zakładki Ustawienia klubu –> Automatyzacja –> zaznacz na Nie suwak przy danym powiadomieniu:

Po przywróceniu pracy klubu konieczne jest ponowne włączenie powiadomień.

Możesz wysłać wiadomość zbiorczą do Klubowiczów przez Mailer/Smser.

4.Wyłączenie harmonogramu obciążeń

W przypadku wstrzymania płatności rekurencyjnych należy wyłączyć harmonogram obciążeń przez Ustawienia klubu/ Ustawienia sieci –> Umowy –> Harmonogram obciążeń –> zaznacz na Nie suwak Aktywny –> zapisz zmiany:

Po przywróceniu pracy klubu konieczne jest ponowne włączenie harmonogramu. Obciążenia automatyczne po ponownym uruchomieniu będą działać od następnego dnia.

Możliwe opcje wykonywane zbiorczo przez eFitness:

1.Wydłużenie umów 

Istnieje możliwość wydłużenia umów aktywnych w wybranym dniu o odpowiednią ilość dni.

Dostępne opcje wydłużenia:

A. Zmiana daty końca ważności – opcja dla karnetów terminowych, wydłuża wyłącznie datę końca karnetu o wskazaną liczbę dni

Informacja o wydłużeniu dostępna jest w Historii umowy.

B. Zmiana daty końca ważności, okresów rozliczeniowych oraz terminów płatności 

  • Wydłużenie  w przypadku umowy terminowej, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 16.10.2020, a umowa zostaje wydłużona o 20 dni – zmienia się termin płatności, data końca ważności karnetu oraz przesuwają się okresy rozliczeniowe
    (przesuwa się rata, w której znajduje się data aktywności karnetu czyli na przykład 16.10, tworzy się luka pomiędzy okresami rozliczeniowymi o liczbę dni wydłużenia)

Umowa przed wydłużeniem:

Umowa po wydłużeniu:

  • Wydłużenie w przypadku umowy bezterminowej, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 16.10.2020, a umowa zostaje wydłużona o 20 dni – zmienia się termin płatności oraz przesuwają się okresy rozliczeniowe
    (przesuwa się rata, w której znajduje się data aktywności karnetu czyli na przykład 16.10, tworzy się luka pomiędzy okresami rozliczeniowymi o liczbę dni wydłużenia)

Umowa przed wydłużeniem:

Umowa po wydłużeniu:

C. Zmiana daty końca ważności oraz zmiana terminów płatności 

  • Wydłużenie w przypadku umowy terminowej, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 16.10.2020, umowa zostaje wydłużona o 10 dni – zmienia się termin płatności oraz data końca karnetu

Umowa przed wydłużeniem:

Umowa po wydłużeniu:

  • Wydłużenie w przypadku umowy bezterminowej, gdzie na przykład wybrana data aktywności karnetu to 16.10.2020, umowa zostaje wydłużona o 10 dni – zmieniają się wyłącznie terminy płatności

Umowa przed wydłużeniem:

Umowa po wydłużeniu:

W celu wykonania usługi wyślij zgłoszenie przez ikonę koperty w prawym górnym rogu w systemie i podaj:

  • wybrany typ wydłużenia (może być inny dla karnetów terminowych oraz bezterminowych)
  • nazwy karnetów
  • wspólną datę aktywności wszystkich karnetów, które mają zostać wydłużone (jedna, konkretna data, kiedy karnety były aktywne na profilach Klubowiczów) – data musi zawierać się w okresie rozliczeniowym karnetu
  • ilość dni wydłużenia

2.Dodanie masowo promocji

Opcja ta pozwala na dodanie masowo promocji do wybranych karnetów. W tym celu konieczne jest utworzenie promocji.

Po zdefiniowaniu promocji napisz zgłoszenie przez ikonę koperty w prawym górnym rogu i wskaż:

  • nazwę promocji

Promocja nie zadziała dla rat/opłat, które zostały już opłacone lub takich które nie istnieją w umowie (na przykład w sytuacji, kiedy karnet open ma 6 rat, jednak promocja jest ustawiona dla raty numer 8 lub rata, która ma być zrabatowana w umowie open została usunięta)

Informacja o dodaniu promocji dostępna jest w Historii umowy:

W przypadku umów bezterminowych dodana promocja działa dla rat jeszcze niewygenerowanych (podczas dodania promocji do umowy zamrożonej, podczas wycofania zamrożenia,  cena raty wróci do standardowej wartości)

 

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły