Załączniki dodane do zgłoszeń wysyłanych do Działu Support pomagają odtworzyć i precyzyjnie określić przyczynę zaistniałych sytuacji w systemie. Poniżej dowiesz się jak dodać pliki do wysyłanych zapytań.
Napisz zgłoszenie do Działu Support.
W tym celu na górnej belce w systemie wybierz ikonę chmurki ze znakiem zapytania –> przycisk „Napisz do nas”:
Następnie kliknij na ikonę plusa w prawym górnym rogu:
W zgłoszeniu napisz swoje zapytanie i potwierdź wysyłkę przyciskiem Zapisz:
Po wysłaniu zgłoszenia kliknij w zgłoszenie, do którego chcesz dodać załącznik:
W nowym oknie pojawi się Twoje zgłoszenie, do którego możesz dodać załącznik w 4 prostych krokach:
1. Kliknij Wybierz plik i z dowolnego miejsca w komputerze wskaż plik, który chcesz dodać do zgłoszenia
2. Po wybraniu załącznika jego nazwa pojawi się obok przycisku “Wybierz plik”
3. Następnie potwierdź swój wybór klikając Dodaj załącznik
4. Plik zostanie dodany do zgłoszenia