Jak dodać załącznik do zgłoszenia?

Załączniki dodane do zgłoszeń wysyłanych do Działu Helpdesk pomagają odtworzyć i precyzyjnie określić przyczynę zaistniałych sytuacji w systemie. Poniżej dowiesz się jak dodać pliki do wysyłanych zapytań.

Napisz zgłoszenie do Działu Helpdesk.

W tym celu na górnej belce w systemie wybierz ikonę chmurki ze znakiem zapytania –> druki krok Napisz:

W zgłoszeniu napisz swoje zapytanie i potwierdź wysyłkę przyciskiem Zapisz:

Po wysłaniu zgłoszenia przejdź do trzeciego kroku Dyskutuj:

Kliknij w zgłoszenie, do którego chcesz dodać załącznik:

W nowym oknie pojawi się Twoje zgłoszenie, do którego możesz dodać załącznik w 4 prostych krokach:

1. Kliknij Wybierz plik i z dowolnego miejsca w komputerze wskaż plik, który chcesz dodać do zgłoszenia

2. Po wybraniu załącznika jego nazwa pojawi się obok przycisku “Wybierz plik”

3. Następnie potwierdź swój wybór klikając Dodaj załącznik

4. Plik zostanie dodany do zgłoszenia

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły