Jak działają faktury?

Dowiesz się jak wystawić różnego rodzaju faktury, wprowadzić dla nich korektę oraz pobrać je zbiorczo z systemu.

Decyzją Ministerstwa Finansów od dnia 1.01.2021:

  • W przypadku paragonu z numerem NIP do 450 złotych nie ma możliwości wystawienia jakiejkolwiek faktury do paragonu.
  •  W przypadku paragonu z numerem NIP powyżej 450 złotych  na żądanie klubowicza możesz wystawić fakturę do paragonu.
  • W przypadku paragonu bez numeru NIP (na osobę fizyczną) bez względu na kwotę na żądanie klubowicza możesz wystawić fakturę do paragonu.

Jak przypisać NIP do Klubowicza ? Czy można przypisać NIP przy sprzedaży produktów w Barze?

Przypisz NIP przechodząc do zakładki Klubowicze –> Profil –> Dane –> NIP –> Zapisz.
Podczas sprzedaży produktu w barze również możesz wpisać NIP. Przejdź do zakładki Sprzedaż –> Bar –> wybierz produkt –> przed wyborem formy płatności wypełnij pole NIP dla paragonu.

Chcesz wystawić fakturę do paragonu, ale nie wprowadziłeś numeru NIP przez sprzedażą. Jak to zmienić ?

W takim przypadku anuluj paragon przez zakładkę Sprzedaż –> Paragony –> ikona kółka zębatego –> Anuluj. Anulacja następuje wyłącznie w systemie eFitness. Po anulacji paragonu należy ponownie wykonać sprzedaż wprowadzając numer PIN.

Dlaczego nie mogę znaleźć faktury dla płatności Klubowicza w klubie sieciowym?

W przypadku opłacenia raty faktura automatyczna wystawiana jest w klubie w którym została dokonana płatność. W zakładce Raporty –> Finanse –> Sprzedaż szczegóły możliwe jest sprawdzenie numeru dokumentu oraz klubu, gdzie nastąpiła sprzedaż.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły