1. Pierwszym elementem zakładki Overview jest Lejek sprzedażowy. który jest odzwierciedleniem ścieżki sprzedażowej. Lejek sprzedażowy dedykowany jest dla Obsługi klubu i Opiekunów klubowicza do momentu dokonania sprzedaży karnetu. Dlatego doskonale się sprawdzi w procesie obsługi potencjalnych klubowiczów oraz byłych, którzy ponownie mogą stać się aktywnymi klubowiczami.
Etapy lejka odpowiadają statusom:
- Prospect: New/Ex: New
- Prospect: Cold/Ex: Cold
- Prospect: Warm/Ex:Warm
- Prospect:Hot/Ex:Hot
- Ostatni etap lejka Active, zawiera liczbę Klubowiczów z aktywnym karnetem
Lejek dzieli się na wartości dla:
- Wszyscy, czyli potencjalni Klubowicze oraz klubowicze ze statusem Ex
- Ex, czyli byli Klubowicze
- Prospect, czyli potencjalni Klubowicze
- Lost, czyli utraceni Klubowicze oznaczeni takim właśnie statusem
Ważne! Jeśli Klubowicz zostanie dodany ze statusem na przykład Warm, zostanie dodany do takiego etapu w lejku, jednocześnie przejdzie automatycznie przez poprzednie etapy lejka.
Lejek możesz filtrować ze względu na Opiekuna klubowicza:
Właścicielem zadań może być nie tylko pracownik z funkcją CRM, tylko każdy pracownik do którego jest przypisane zadanie. Lejek będzie zawsze pusty dla pracownika bez funkcji CRM, ale na dole zakładki Overview dane przeliczą się.
oraz źródło klubowicza i zakres dat:
Możesz zmienić kolory i nazwy statusów/etapów na sprzedażowe lub Twoje w zakładce
Ustawienia klubu –> CRM –> Lejek sprzedażowy:
2. Kolejnym elementem jest wykres kołowy z informacją skąd pozyskujemy klubowiczów:
Wykres możesz filtrować po dacie dodania Klubowicza. Dostępne zakresy to:
- dzisiaj
- ten tydzień
- ten miesiąc
- ten rok
- wybrany zakres dat
3. Lista zadań TODO pokazuje maksymalnie 5 najbliższych działań do wykonania na dany dzień. Za pomocą strzałek możesz przesuwać dni tygodnia.
W przypadku braku elementów do wyświetlenia zakładka TODO wyświetla ikony za pomocą których możesz dodać na przykład umówione spotkanie:
4. Ostatnim elementem lejka sprzedażowego jest podsumowanie działań w formie tabeli oraz wykresów słupkowych:
Możesz sprawdzić:
- zaplanowane działania
- zakończone działania
- przeterminowane działania
z podziałem na okres czasu oraz na zadanie, telefon i spotkanie.