Jak dodać Aktualności?

Dowiesz się jak dodać komunikaty wyświetlane w Strefie klienta.

1.Włącz widok Aktualności w Strefie klienta przez Ustawienia klubu –> Konfiguracja –> Strefa klienta –> Strefa klienta –> zaznacz na Tak suwak Aktualności i zapisz wprowadzone zmiany na dole strony:

2. W celu dodania komunikatu przejdź do zakładki Marketing –> Aktualności.

3.Wybierz ikonę plusa w prawym górnym rogu:

4.Wypełnij formularz:

  • suwak Aktywny włącz na Tak jeśli komunikat ma pojawić się na Strefie klienta
  • wybierz daty startu newsa, możesz wybrać również datę końca
  • za pomocą menadżera obrazków wstaw dodatkowe zdjęcie, możesz je również usunąć w przypadku pomyłki
  • wpisz tytuł newsa oraz jego treść

Zapisz wprowadzone informacje.

5. Komunikat pojawi się w zakładce Aktualności:

6. Newsa możesz edytować za pomocą ikony ołówka oraz usunąć za pomocą ikony kosza:

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły