Raport dzienny wysyłany jest na wskazany przez Ciebie adres mailowy i zawiera najważniejsze informacje z poprzedniego dnia, takie jak:
A. Wejścia
1. Wejścia do klubu – łączna ilość wejść do klubu w danym dniu
2.Najwięcej osób w klubie – szczyt aktywności klubowiczów
3.Nieprawidłowe wejścia – ilość nieuprawnionych wejść do klubu. Jest to łączna ilość wejść do klubu bez ważnego karnetu oraz wejść osób z zaległością
4.Wejścia z zaległością – ilość wejść do klubu mimo zaległości w płatnościach na karnecie
5.Wejścia bez umowy – ilość wejść do klubu pomimo braku ważnego karnetu uprawniającego do wejścia
6.Wejścia Benefit – suma wejść wygenerowana przez osoby z karnetem z formą płatności system zewnętrzny
7.Liczba wejść na godzinę – wykaz wejść w zakresie godzinowym
B. Sprzedaż
1.Nowi klienci – kwota ze sprzedaży nowych karnetów w danym dniu
2.Kontynuacja umów – kwota z opłaconych rat klubowiczów, którzy już mają karnety
3.Bar – kwota sprzedaży na barze w danym dniu
4.Zysk Bar – zysk ze sprzedanych w barze towarów/usług danego dnia
C. Przekroczone stany magazynowe
Raport wskazuje, jakie produkty przekroczyły wyznaczony stan minimalny (wyznaczenie stanu minimalnego jest możliwe przy tworzeniu/edycji artykułu). Na jego podstawie można wykonywać zamówienia produktowe.
D. Finanse
Ta część raportu przedstawia wpływy ze sprzedaży w ujęciu danego dnia oraz bieżącego miesiąca z podziałem na poszczególne formy płatności.
Pod tabelami prezentowane jest saldo kasy początkowe oraz końcowe.
E. Umowy (ilość)
1.Pierwsza opłacona rata dzisiaj – ilość opłaconych rat karnetów, które zostały sprzedane nowym klubowiczom (opłacenie pierwszej raty w karnecie)
2.Kolejna opłacona rata dzisiaj – ilość rat, które opłacili Klubowicze kupując kolejny karnet oraz w przypadku karnetów ratalnych ilość opłaconych kolejnych rat w karnecie (opłacenie 1 raty w karnecie w przypadku klubowiczów, którzy już wcześniej mieli karnet oraz w przypadku karnetów ratalnych opłacenie raty 2≤)
3.Aktywnych umów – ilość ważnych karnetów w danym dniu (aktualne karnety to również te nieopłacone). Jako aktywny karnet liczony jest karnet trwający w danym dniu (wg dat trwania karnetu)
4.Dłużnicy – ilość klubowiczów, którzy w danym dniu nie opłacili raty zgodnie z terminem płatności
5.Zaległości w płatnościach – ilość zaległych rat, które pojawiły się danego dnia, tzn. dzień dzisiejszy był terminem płatności, a płatność nie została wykonana. Wartość procentowa w nawiasie to procent zaległych rat w stosunku do ilości aktywnych karnetów.
6.Zaległych umów (wszystkich aktywnych i zakończonych) – łączna ilość zaległych karnetów klubowiczów
7.Nieprzedłużonych umów – ilość karnetów, które zakończyły się w dniu dzisiejszym, a klubowicz nie wykupił kolejnego karnetu.
8.Zawieszonych umów – ilość zawieszonych karnetów na dany dzień
9.Zamrożonych umów – ilość zamrożonych karnetów na dany dzień
10.Rozwiązanych umów – ilość karnetów wypowiedzianych oraz zakończonych przed czasem danego dnia
1.Pierwsza opłacona rata (ten miesiąc) – ilość opłaconych rat karnetów, które zostały sprzedane nowym klubowiczom w bieżącym miesiącu (opłacenie 1-ej raty w karnecie)
2.Kolejna opłacona rata (ten miesiąc) – ilość rat, które klubowicze opłacili kupując kolejny karnet oraz w przypadku karnetów ratalnych ilość opłaconych kolejnych rat w karnecie (opłacenie 1ej raty w karnecie w przypadku klubowiczów, którzy już wcześniej mieli karnet w klubie oraz w przypadku karnetów ratalnych opłacenie raty 2≤)
3.Opłaconych umów (ten miesiąc) – sumaryczna ilość opłaconych rat w bieżącym miesiącu
4.Podpisane umowy (ten miesiąc) – ilość dodanych karnetów w bieżącym miesiącu (karnet jest liczony jako dodany w momencie przypisania go do profilu Klubowicza bez względu na dokonanie płatności)
5.Dłużnicy (ten miesiąc) – ilość klubowiczów, którzy zalegają z płatnościami w tym miesiącu
6.Dłużnicy (poprzednie miesiące) – ilość klubowiczów, którzy zalegają z płatnościami za poprzednie miesiące (dane liczone są z 3 miesięcy wstecz)
7.Zaległości w płatnościach (ten miesiąc) – ilość zaległych rat, które pojawiły się w bieżącym miesiącu. Wartość procentowa w nawiasie to procent zaległych rat w stosunku do ilości aktywnych karnetów
8.Nieprzedłużonych umów – ilość karnetów, które zakończyły się w bieżącym miesiącu, a klubowicz nie wykupił kolejnego karnetu
9.Rozwiązanych umów – ilość karnetów wypowiedzianych oraz zakończonych przed czasem w bieżącym miesiącu
F. Umowy (zł)
Dane przedstawione w powyższej tabeli to dane analogiczne do informacji przedstawionych w tabeli Umowy(ilość) natomiast w wersji kwotowej.
Ważne! W celu otrzymywania raportu napisz zgłoszenie do Działu Support z konta z uprawnieniami administratora.