Pierwszy krok
Sprawdź podłączenie czytnika oraz drukarki fiskalnej i sprawdź czy urządzenie jest włączone.
Drugi krok
Sprawdź czy aplikacja eFitness jest uruchomiona na komputerze, do którego podłączone są urządzenia. Ikona aplikacji powinna być widoczna w menu w prawym dolnym rogu, dostępnym po kliknięciu strzałki w górę.
Trzeci krok
Zrestartuj aplikację eFitness przez przejście do zakładki Ustawienia w prawym górnym rogu, a następnie przez kliknięcie opcji „Zapisz i zrestartuj”
Jeśli drukarka i czytnik dalej nie działają prawidłowo skontaktuj się z Działem Support przez napisanie zgłoszenia z danymi dostępowymi do programu Teamviewer (ID oraz hasło)
Wyszukaj program Teamviewer przez ikonę Start w lewym dolnym rogu i uruchom program:
W otwartym oknie pojawi się ID oraz hasło, przekaż je w zgłoszeniu:
Jeśli nie posiadasz aplikacji Teamviewer na swoim komputerze, możesz ją pobrać w systemie eFitness za pomocą ikony trzech kropek w prawym górnym rogu: