Nie działa czytnik kart oraz drukarka fiskalna, co możesz zrobić?

Pierwszy krok

Sprawdź podłączenie czytnika oraz drukarki fiskalnej i sprawdź czy urządzenie jest włączone.

Drugi krok

Sprawdź czy aplikacja eFitness jest uruchomiona na komputerze, do którego podłączone są urządzenia. Ikona aplikacji powinna być widoczna w menu w prawym dolnym rogu, dostępnym po kliknięciu strzałki w górę.

Trzeci krok

Zrestartuj aplikację eFitness przez przejście do zakładki Ustawienia w prawym górnym rogu, a następnie przez kliknięcie opcji „Zapisz i zrestartuj”

 

 

Jeśli drukarka i czytnik dalej nie działają prawidłowo skontaktuj się z Działem Helpdesk przez napisanie zgłoszenia z danymi dostępowymi do programu Teamviewer (ID oraz hasło)

Wyszukaj program Teamviewer przez ikonę Start w lewym dolnym rogu i uruchom program:

W otwartym oknie pojawi się ID oraz hasło, przekaż je w zgłoszeniu:

Jeśli nie posiadasz aplikacji Teamviewer na swoim komputerze, możesz ją pobrać w systemie eFitness za pomocą ikony trzech kropek w prawym górnym rogu:

 

Czy ten artykuł był pomocny?