Jakie możliwości systemu są dostępne w sieci klubów?

Jeśli posiadasz kilka klubów, możesz połączyć je w jedną wspólną sieć. Dzięki temu możesz łatwo zarządzać klubami niezależnie od lokalizacji, w której się znajdujesz.

Zobacz jakie opcje są wspólne dla sieci klubów w naszym tutorialu:

Do karnetów w klubach sieciowych została dodana dodatkowa opcja „Dostępność w sieci”. Opcja ta decyduje wyłącznie o widoczności karnetu w procesie sprzedażowym wraz z ustawieniami widoczności karnetu w danych kanałach sprzedaży jak: aplikacja mobilna, strefa klubowicza, zakładka Kup karnet, sprzedaż przez obsługę klubu.

Opcja dostępności w sieci pozwala wybrać kluby z listy rozwijanej, gdzie karnet ma być widoczny.

Przykłady użycia:

A) Konfiguracja karnetu:

  • Karnet sieciowy (suwak sieciowy zaznaczony na TAK),
  • Dostępność w sieci: klub Demo eFitness i Demo2 Efitness
  • W karnecie zaznaczone są wszystkie 4 kanały sprzedaży: klub, zakładka kup karnet, strefa klubowicza oraz aplikacja mobilna

Karnet będzie możliwy do sprzedaży wszędzie (4 kanały sprzedaży w obu klubach).
Klubowicz z tym karnetem będzie mógł wejść do wszystkich klubów z sieci.

B) Konfiguracja karnetu:

  • Karnet sieciowy (suwak sieciowy zaznaczony na TAK),
  • Dostępność w sieci: klub Demo eFitness
  • W karnecie zaznaczone jest wyłącznie kanał: aplikacja mobilna

Karnet będzie możliwy do sprzedaży tylko przez aplikację mobilną w klubie Demo eFitness.
Klubowicz z tym karnetem będzie mógł wejść do wszystkich klubów z sieci.

C) Konfiguracja karnetu:

  • Karnet dla jednego klubu Demo eFitness (suwak sieciowy zaznaczony na NIE),
  • Dostępność w sieci: klub Demo eFitness
  • W karnecie zaznaczone są kanały: aplikacja mobilna i strefa klubowicza

Karnet będzie możliwy do sprzedaży tylko przez aplikację mobilną i strefę klubowicza w klubie Demo eFitness.
Klubowicz z tym karnetem będzie mógł wejść tylko do klubu Demo eFitness.

D) Konfiguracja karnetu:

  • Karnet dla jednego klubu Demo eFitness (suwak sieciowy zaznaczony na NIE),
  • Dostępność w sieci: klub Demo eFitness i Demo2 Efitness
  • W karnecie zaznaczone są kanały: aplikacja mobilna i strefa klubowicza

Karnet będzie możliwy do sprzedaży tylko przez aplikację mobilną i strefę klubowicza w klubie Demo eFitness i Demo2 Efitness.
Klubowicz, który kupił karnet w Demo eFitness  będzie mógł wejść tylko do klubu Demo eFitness. Klubowicz, który kupił karnet w Demo2 Efitness, będzie mógł wejść tylko do klubu Demo2 Efitness.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły