Jak zarządzać karnetem?

Powiemy Ci jak wprowadzić zmiany w karnecie, na przykład jak zmienić terminy płatności czy cenę raty i opłaty. Dowiesz się również jak można zakończyć karnet z uwzględnieniem wypowiedzenia lub natychmiastowo. Łatwiejsze będzie dla Ciebie zarządzanie karnetem, dodanie do niej promocji czy sprawdzenie historii wykonywanych działań.

Zapraszamy do tutorialu:

Co oznaczają dodatkowe symbole przy ratach?

Ikony statusów informują o obecnym etapie realizacji płatności.

Statusy rat:
[Puste] – domyślny status rat z terminem płatności w przyszłości
 – nieopłacona – płatność jest przeterminowana

 – rozpoczęta – płatność jest rozpoczęta i nie został dokończony proces płatności
 – opłacona – płatność jest opłacona i prawidłowo zaksięgowana
 – zamrożona – płatność jest zamrożona (nie dotyczy zawieszeń)
 – wewnętrzna windykacja – płatność w trakcie windykacji

Co oznacza informacja o przyznanym rabacie?

Przy ratach oraz opłatach widoczna jest informacja jaki rabat kwotowy został przyznany przy dodaniu promocji lub ręcznej zmianie ceny raty. Wartość w kolumnie to różnica pomiędzy ceną bazową a ceną, która wyświetla się przy racie/opłacie.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły