Jak wprowadzić tłumaczenia w Strefie klienta?

Trafiaj ze swoją ofertą do zagranicznych klientów. Pomoże Ci w tym w przetłumaczona Strefa klienta. Pokażemy Ci jak tłumaczyć wprowadzane informacje na dowolny język.

Jak włączyć możliwość tłumaczeń?

Zakładka Tłumaczenia włączana jest na Twoje życzenie. Napisz do nas zgłoszenie przez system zgłoszeń Helpdesk.

Jak wprowadzić tłumaczenia?

1. Przejdź do zakładki Ustawienia klubu –> Tłumaczenia

2. Kliknij na ikonę plusa w prawym górnym rogu

3. Wypełnij formularz z tłumaczeniem polskim oraz w innym języku np. angielskim, tak jak na przykładzie:

W polach:

  • Klucz – wpisz ten sam klucz tłumaczeń w przypadkach jednego tłumaczenia. Pole nie może zawierać białych znaków (np. spacji)

  • Wartość – wpisz tutaj, jaka treść będzie kryła się za kluczem. Może być to pojedynczy wyraz lub pełne zdania.

  • Język – wybierz z listy rozwijanej język, którego dotyczy tłumaczenie. Klubowicz wybierając język Strefy klienta zobaczy zdefiniowane tłumaczenie w danym języku.

4. Wprowadź klucz tłumaczenia np. nazwy karnetu w tzw. kratkach ##, zastępując wcześniej zdefiniowaną nazwę:

Na Strefie klienta po zmianie języka w prawym górnym rogu widoczne będzie tłumaczenie w miejscu w którym zostało wprowadzone:

Zauważ, że opis karnetu nie został przetłumaczony za pomocą tłumaczeń, więc wyświetla się nadal w języku, w którym został zdefiniowany karnet. Dla opisów karnetów należy wprowadzić kolejne, oddzielne tłumaczenia.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły