Jak sprawdzić zakończone karnety w raporcie Karnety 2.0?

Sprawdź, które karnety się zakończyły lub kończą się w przyszłości dzięki raportowi Karnety 2.0. W tym raporcie znajdziesz również informacje, które zawarte były w raportach archiwalnych.

Raport Karnety 2.0 znajduje się w zakładce Raporty -> Karnety -> Karnety 2.0:

Dostępne opcje w raporcie Karnety 2.0

W raporcie Karnety 2.0 jest dostępna opcja “Więcej filtrów”. Po kliknięciu jej ukazuje się więcej filtrów, w których można wybrać szczegółowe informacje, które pokażą się w raporcie:

W raporcie Karnety 2.0 jest także dostępna opcja “Wybierz informacje dodatkowe”, po której kliknięciu możliwe jest wybranie dodatkowych informacji, które zostaną wyświetlone w raporcie:

Po wyborze dodatkowych informacji raport przeładuje się i pokaże szczegółowe dane:


Informacje odnośnie raportu “Karnety 2.0” możesz znaleźć również w tutorialu:

Jak działa raport Karnety 2.0?

Możliwości filtrowania zakończonych karnetów

1. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + wszystkie (typ zakończenia)

Wszystkie karnety, które w wybranym okresie zostały zakończone lub anulowane, łącznie z karnetami typu freepass i system zewnętrzny (np. karnet benefit, multisport):

Raport Karnety 2.0 dla zakończonych karnetów ze wszystkimi typami zakończenia działa w identyczny sposób do archiwalnego raportu “Zakończone”

2. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + zakończone przed czasem (typ zakończenia)

Wszystkie karnety, które w wybranym okresie zostały zakończone przed czasem (na wybrany zakres dat przypada data ich końca), łącznie z karnetami typu freepass i system zewnętrzny (np. karnet benefit, multisport):

3. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + zakończone (typ zakończenia)

Wszystkie naturalnie zakończone (bez ingerencji pracownika) karnety łącznie z freepass i system zewnętrzny (np. karnet benefit, multisport):

4. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + wypowiedzenie (typ zakończenia)

Karnety, które w wybranym okresie zostały zakończone i było to wynikiem złożenia wypowiedzenia. Wliczają się w to karnety freepass i karnety z systemem zewnętrznym (np. karnet benefit, multisport):

5. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + automatyczne wypowiedzenie karnetu (typ zakończenia)

Karnety, które w wybranym okresie się zakończyły i było to skutkiem automatycznie złożonego wypowiedzenia (akcja, która wynika z konfiguracji systemu – po ilu nieopłaconych ratach karnet ma zostać automatycznie wypowiedziany). Wliczają się w to karnety freepass i system zewnętrzny (np. karnet benefit, multisport):

6. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + anulacja karnetu (typ zakończenia)

Karnety, które w wybranym okresie się zakończyły i było to skutkiem anulowania karnetu w systemie przez Pracownika klubu – łącznie z freepass i system zewnętrzny (np. karnet benefit, multisport):

7. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + automatyczna anulacja karnetu (typ zakończenia)

Karnety, które w wybranym okresie się zakończyły i było to wynikiem automatycznie złożonego wypowiedzenia (akcja, która wynika z konfiguracji systemu – po ilu dniach nieopłacony karnet, do którego nie było żadnej próby płatności ma zostać automatycznie anulowany). Łącznie z freepass i system zewnętrzny (np. karnet benefit, multisport):

8. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + rezygnacja z przedłużenia (typ zakończenia)

Karnety, które w wybranym okresie się zakończyły i miały po zakończeniu zostać przedłużone w dowolny sposób (automatyczne odnowienie, przejście na czas nieokreślony, kontynuacja z innym karnetem), ale została złożona rezygnacja z takiego przedłużenia:

9. Zakończone + dowolny (rodzaj dodania karnetu) + nieprzedłużone (typ zakończenia)

Karnety, które się zakończyły w dowolny sposób (wypowiedzenie, zakończenie przed czasem, naturalne zakończenie) i nie istnieje inny karnet, który kończy się później, niż ten wskazywany w raporcie. Łącznie z freepass i system zewnętrznym (np. karnet benefit, multisport):

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły