Jak sprawdzić dodane karnety w raporcie Karnety 2.0?

Śledź liczbę dodanych karnetów dzięki raportowi Karnety 2.0. Możesz tutaj sprawdzić czy karnety zostały dodane ręcznie, czy automatycznie odnowione. W tym raporcie znajdziesz również informacje, które zawarte były w raportach archiwalnych.

Raport Karnety 2.0 znajduje się w zakładce Raporty -> Karnety -> Karnety 2.0:

Dostępne opcje w raporcie Karnety 2.0

W raporcie Karnety 2.0 jest dostępna opcja “Więcej filtrów”. Po kliknięciu jej ukazuje się więcej filtrów, w których można wybrać szczegółowe informacje, które pokażą się w raporcie:

W raporcie Karnety 2.0 jest także dostępna opcja “Wybierz informacje dodatkowe”, po której kliknięciu możliwe jest wybranie dodatkowych informacji, które zostaną wyświetlone w raporcie:

Po wyborze dodatkowych informacji raport przeładuje się i pokaże szczegółowe dane:


Informacje odnośnie raportu “Karnety 2.0” możesz znaleźć również w tutorialu: 

Jak działa raport Karnety 2.0?

Możliwości filtrowania dodanych karnetów

1. Dodane + dowolny (rodzaj dodania karnetu)

Po wyborze tego typu filtrowania pojawią się wszystkie dodane karnety w wybranym klubie i wybranym czasie  (łącznie z cesją). Będą to zarówno nowe karnety, jak i przedłużenia, dodane w dowolny sposób (przez pracownika lub Strefę Klubowicza). Przy takim typie filtrowania są uwzględniane karnety z systemem zewnętrznym (np. karnet benefit, multisport) oraz typu freepass. Pod uwagę brane są również karnety, które automatycznie się odnowiły lub są automatyczną kontynuacją poprzedniego karnetu:

2. Dodane + ręczny (rodzaj dodania karnetu) + dowolny (sposób dodania karnetu)

Typ filtrowania, który działa podobnie do filtrowania opisanego w punkcie pierwszym. Różni się tym, że nie uwzględnia on karnetów automatycznie odnowionych oraz automatycznych kontynuacji z innym karnetem:

3. Dodane + ręczny (rodzaj dodania karnetu) + ponowny zakup karnetu (sposób dodania karnetu)
Typ filtrowania umożliwiający zobaczenie wszystkich karnetów, których data rozpoczęcia jest późniejsza niż data rozpoczęcia pierwszego karnetu na Profilu Klubowicza z wykluczeniem karnetów automatycznie odnowionych oraz kontynuacji z innym karnetem.

Przy tym typie filtrowania nie są uwzględniane karnety freepass oraz z systemem zewnętrznym (np. karnet benefit, multisport). Oznacza to, że jeżeli pierwszym karnetem Klubowicza był freepass lub karnet z systemem zewnętrznym, to nowododany karnet będzie traktowany jako nowy, a nie przedłużony. I odwrotnie – nie pojawią się freepassy ani system zewnętrzny, jeśli na taki typ karnetu nastąpiło przedłużenie:

4. Dodane + ręczny (rodzaj dodania karnetu) + nowy karnet (sposób dodania karnetu)

W tym typie filtrowania można sprawdzić pierwszy karnet dodany na Profilu Klubowicza (również, jeśli była to cesja) i nie będzie to freepass ani system zewnętrzny (np. karnet benefit, multisport). Jeżeli przed dodaniem karnetu Klubowicz posiadał już freepass lub system zewnętrzny, to taki karnet będzie traktowany jako nowy. Jeśli zostały dodane dwa karnety na Profilu Klubowicza tego samego dnia, to obie pojawią się w wynikach filtrowania:

5. Dodane + automatyczny (rodzaj dodania karnetu) + odnowienie (sposób dodania karnetu)

W tym filtrze możliwe jest sprawdzenie wszystkich karnetów, które rozpoczęły się w wybranym okresie i są to karnety automatycznie odnowione (po zakończeniu karnetu nastąpiło automatyczne odnowienie, które jest możliwe do ustawienia w definicji karnetu):

6. Dodane + automatyczny (rodzaj dodania karnetu) + przedłużona na czas nieokreślony (sposób dodania karnetu)

Karnety, które w wybranym czasie zostały przedłużone na czas nieokreślony (po zakończeniu karnet przechodzi na czas nieokreślony, zgodnie z definicją karnetu):

7. Dodane + automatyczny (rodzaj dodania karnetu) + kontynuacja z wybranym karnetem (sposób dodania karnetu)

Karnety, które w danym czasie rozpoczęły się się automatycznie po zakończeniu poprzedniego karnetu (po zakończeniu karnet odnawia się na wybrany inny karnet, zgodnie z definicją karnetu):

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły