Jak działa zakładka Dołącz do klubu?

Zakładka Dołącz do klubu ułatwi Ci zbieranie kontaktów osób zainteresowanych Twoim klubem. Wystarczy włączyć zakładkę oraz automatyczne zadanie CRM, dzięki czemu Twoi pracownicy otrzymają powiadomienie o nowej rejestracji. Dzięki tej opcji pracownik szybko i łatwo zareaguje np. przez wykonanie telefonu czy wysyłkę maila z zaproszeniem na pierwszy trening.

Uruchomienie zakładki

W tym celu napisz zgłoszenie do Działu Support.

W tym celu na górnej belce w systemie wybierz ikonę chmurki ze znakiem zapytania –> przycisk „Napisz do nas”:

Następnie kliknij na ikonę plusa w prawym górnym rogu w celu napisania zgłoszenia.

Uruchomienie zakładki jest bezpłatne.

Działanie zakładki

Po uruchomieniu otrzymasz potwierdzenie, a w Strefie klubowicza Twojego klubu pojawi się dodatkowa zakładka Dołącz do klubu:

W tej zakładce może zarejestrować się klient, który jest zainteresowany ofertą, ale jeszcze nie zdecydował się na zakup karnetu. Formularz wprowadzenia danych wygląda następująco i nie jest możliwy do edycji:

Po wypełnieniu formularza kontakt trafia do zakładki Klubowicze –> Potencjalni klubowicze:

Zautomatyzowanie działań handlowych 

W celu dodania automatycznie zadania CRM dla wybranego pracownika po dodaniu się kontaktu przez zakładkę Dołącz do klubu przejdź do Ustawienia klubu –> Automatyzacja –> Komunikacja wewnętrzna:

Zaznacz suwak na TAK przy wybranej opcji i kliknij na nazwę powiadomienia Dodanie potencjalnego Klubowicza przez CMS (API) aby ustawić dodanie notatki, wykonanie telefonu lub działania jak np. wysyłkę maila lub wiadomości sms z zaproszeniem na pierwszy trening:

Zadanie będzie widoczne w części CRM dla wybranego pracownika.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły