Jak działa aplikacja mobilna?

Dowiesz się jak działa aplikacja mobilna dla Twoich klubowiczów, która umożliwia zapis na zajęcia, sprawdzenie aktywności, zakup karnetu czy zarządzanie umową. 

1.Wyszukanie klubu

Po przejściu do aplikacji mobilnej wprowadź nazwę klubu, następnie kliknij w wynik wyszukiwania. Wyświetlony zostanie opis oraz godziny otwarcia klubu, przejście do strony internetowej, możliwość wysyłki maila lub wykonania telefonu do klubu.


 

2.  Zalogowanie do aplikacji dla istniejących Klubowiczów

Kliknij w przycisk Wejdź do klubu, a następnie przejdź do zakładki Profil –> Zaloguj. Danymi do logowania jest adres e-mail Klubowicza oraz hasło wysłane automatycznie na adres mailowy.


 


 

 

3. Zakup karnetu przez nowego klienta

W pierwszym kroku Wejdź do klubu –> Profil –> Dołącz teraz:


 

Następnie wybierz karnet i kontynuuj:


Wprowadź dane osobowe, kontaktowe oraz adresowe. Przy wpisywaniu danych adresowych aplikacja przekieruje Cię do szukania lokalizacji, dzięki czemu precyzyjnie wypełni dane adresowe. Po zaznaczeniu „Chcę otrzymać fakturę” możliwe jest wpisanie danych firmy:


W kolejnym kroku należy zaznaczyć zgody osobowe:


Ostatni krok to podsumowanie zakupu, gdzie należy wybrać jaką formą płatności karnet zostanie opłacony. Dostępne są jednorazowe płatności online za pomocą serwisu Przelewy24 oraz obciążenie karty kredytowej:

Po kliknięciu Potwierdzam i płacę aplikacja przekierowuje do serwisu Przelewy24 lub do rejestracji karty kredytowej w celu obciążenia.

4. Zarządzanie profilem, gdzie widoczne są opcje:

  • ikona w prawym górnym rogu – wprowadzenie zdjęcie
  • Moja waga – czyli dane wagowe wyświetlane w zakładce Wyniki na profilu Klubowicza
  • Moje karnety – czyli historia karnetów , dokupienie kolejnej umowy
  • Zarządzaj zgodami – gdzie można aktywować lub dezaktywować zgody
  • Edytuj profil – czyli edycja danych
  • Język – wybór języka aplikacji
  • Zmień mój e-mail
  • Faktury – gdzie widoczne są wystawione faktury automatyczne
  • Opiniaczyli możliwość skierowania do nas uwag odnośnie aplikacji mobilnej
  • Szybkie logowaniemożliwość szybkiego logowania za pomocą FaceID lub FingerID
  • Zmień hasło – gdzie można zmienić hasło do aplikacji
  • Moja karta kredytowa/debetowa – gdzie można wprowadzić nowe dane karty kredytowej (opcja dostępna dla Klubowiczów z zarejestrowaną karta płatniczą)
  • Zmień klub – gdzie można przejść do listy klubów
  • Wyloguj – po wylogowaniu aplikacja przekierowuje do listy klubów

5. Zapis na zajęcia i sprawdzenie aktywności

W zakładce Plan zajęć wyświetlany jest kalendarz zajęć. Po kliknięciu na zajęcia widoczne są informacje o prowadzącym, ilości wolnych miejsc i spalonych kaloriach. Zapis jest możliwy przez przycisk Zapisz się na zajęcia:

Ikona zajęć możliwa jest do ustawienia w zakładce Ustawienia klubu/sieci –> Typy zajęć.

Po zapisie możliwe jest umieszczenie wydarzenia na swoim kalendarzu przez ikonę po prawej stronie:

6. Dodatkowe zakładki 

  • W zakładce Klub widoczne są informacje o klubie oraz aktualności. Zakładka jest widoczna bez zalogowania.
  • Zakładka powiadomienia wyświetla powiadomienia push na przykład informacje o odwołaniu zajęć, jeśli powiadomienia automatyczne są włączone.

  • W zakładce Aktywność widoczna jest liczba wejść do klubu, czas spędzony w klubie oraz zapisy na zajęcia

 

Przeczytaj też: 7 powodów dla których warto korzystać z eFitness app

Czy ten artykuł był pomocny?