Trafiaj ze swoją ofertą do zagranicznych klubowiczów. Pomoże Ci w tym przetłumaczona Strefa klubowicza. Pokażemy Ci jak tłumaczyć wprowadzane informacje na dowolny język.
Jak włączyć możliwość tłumaczeń?
Zakładka Tłumaczenia włączana jest na Twoje życzenie. Napisz do nas zgłoszenie przez system zgłoszeń.
W tym celu na górnej belce w systemie wybierz ikonę chmurki ze znakiem zapytania –> przycisk „Napisz do nas”:
Następnie kliknij na ikonę plusa w prawym górnym rogu:
Jak wprowadzić tłumaczenia?
1. Przejdź do zakładki Ustawienia klubu –> Tłumaczenia
2. Kliknij na ikonę plusa w prawym górnym rogu
3. Wypełnij formularz z tłumaczeniem polskim oraz w innym języku np. angielskim, tak jak na przykładzie:
W polach:
-
Klucz – wpisz ten sam klucz tłumaczeń w przypadkach jednego tłumaczenia. Pole nie może zawierać białych znaków (np. spacji)
-
Wartość – wpisz tutaj, jaka treść będzie kryła się za kluczem. Może być to pojedynczy wyraz lub pełne zdania.
-
Język – wybierz z listy rozwijanej język, którego dotyczy tłumaczenie. Klubowicz wybierając język Strefy klubowicza zobaczy zdefiniowane tłumaczenie w danym języku.
4. Wprowadź klucz tłumaczenia np. nazwy karnetu w Strefie klubowicza (Ustawienia klubu/sieci –> Karnety –> edycja –> Internet) w tzw. kratkach ##, zastępując wcześniej zdefiniowaną nazwę:
Na Strefie klubowicza po zmianie języka w prawym górnym rogu widoczne będzie tłumaczenie w miejscu w którym zostało wprowadzone:
Zauważ, że opis karnetu nie został przetłumaczony za pomocą tłumaczeń, więc wyświetla się nadal w języku, w którym został zdefiniowany karnet. Dla opisów karnetów należy wprowadzić kolejne, oddzielne tłumaczenia w Ustawienia klubu/sieci –> Karnety –> edycja –> Internet –> Opis.