Wraz ze startem sezonu w klubach fitness, przychodzimy do Was z nowością! Zakładka “Dołącz do klubu” ułatwi zbieranie kontaktów do osób zainteresowanych Waszym klubem!
Jak działa zakładka Dołącz do klubu?
W nowej zakładce może zarejestrować się potencjalny klient, który jest zainteresowany ofertą, ale jeszcze nie zdecydował się na zakup karnetu. Po wypełnieniu formularza kontakt trafi do zakładki Klubowicze –> Potencjalni klubowicze, a pracownicy otrzymują powiadomienie o nowej rejestracji.
Można stworzyć automatyzację, polegającą na automatycznym przydzielaniu zadania CRM do wybranego pracownika, jak dodanie notatki, wykonanie telefonu lub działania np. wysyłki maila lub wiadomości sms z zaproszeniem na pierwszy trening. Zadanie będzie widoczne w części CRM dla wybranego pracownika.
Dzięki temu usprawnicie sprzedaż i komunikację z klientem Waszego klubu!
Jak uruchomić zakładkę?
W tym celu napisz zgłoszenie do Działu Support – na górnej belce w systemie wybierz ikonę chmurki ze znakiem zapytania –> przycisk „Napisz do nas”.
Uruchomienie zakładki jest bezpłatne.
Chcesz dowiedzieć się, jak dokładnie działa zakładka “Dołącz do klubu”?
Zajrzyj do artykułu “Jak działa zakładka Dołącz do klubu” w Bazie wiedzy!