Zakładka Dołącz do klubu ułatwi Ci zbieranie kontaktów osób zainteresowanych Twoim klubem. Wystarczy włączyć zakładkę oraz automatyczne zadanie CRM, dzięki czemu Twoi pracownicy otrzymają powiadomienie o nowej rejestracji. Dzięki tej opcji pracownik szybko i łatwo zareaguje np. przez wykonanie telefonu czy wysyłkę maila z zaproszeniem na pierwszy trening.
Uruchomienie zakładki
W tym celu napisz zgłoszenie do Działu Support.
W tym celu na górnej belce w systemie wybierz ikonę chmurki ze znakiem zapytania –> przycisk „Napisz do nas”:
Następnie kliknij na ikonę plusa w prawym górnym rogu w celu napisania zgłoszenia.
Uruchomienie zakładki jest bezpłatne.
Działanie zakładki
Po uruchomieniu otrzymasz potwierdzenie, a w Strefie klubowicza Twojego klubu pojawi się dodatkowa zakładka Dołącz do klubu:
W tej zakładce może zarejestrować się klient, który jest zainteresowany ofertą, ale jeszcze nie zdecydował się na zakup karnetu. Formularz wprowadzenia danych wygląda następująco i nie jest możliwy do edycji:
Po wypełnieniu formularza kontakt trafia do zakładki Klubowicze –> Potencjalni klubowicze:
Zautomatyzowanie działań handlowych
W celu dodania automatycznie zadania CRM dla wybranego pracownika po dodaniu się kontaktu przez zakładkę Dołącz do klubu przejdź do Ustawienia klubu –> Automatyzacja –> Komunikacja wewnętrzna:
Zaznacz suwak na TAK przy wybranej opcji i kliknij na nazwę powiadomienia Dodanie potencjalnego Klubowicza przez CMS (API) aby ustawić dodanie notatki, wykonanie telefonu lub działania jak np. wysyłkę maila lub wiadomości sms z zaproszeniem na pierwszy trening:
Zadanie będzie widoczne w części CRM dla wybranego pracownika.