LiveChat – telefon alarmowy

Dziękujemy za bardzo pozytywne przyjęcie nowej formy komunikacji z nami – LiveChat. Cieszymy się ogromnie, że na tak wiele Waszych pytań możemy szybko odpowiedzieć właśnie przez LiveChat.

Co najbardziej doceniacie w LiveChacie?

  • zawsze dostępny w systemie
  • szybko odpowiadamy
  • większość tematów można rozwiązać przez chat
  • nie musicie dzwonić
  • dobrze się z nami pisze

Tak bardzo polubiliście Live Chat, że niemal przestaliście do nas dzwonić. W konsekwencji, z początkiem lipca udostępniamy nowy numer telefonu 61 666 12 65 do kontaktu z nami jedynie w sytuacjach awaryjnych (np. brak dostępności systemu). Poprzedni numer telefonu nie będzie już dostępny. W pozostałych przypadkach zachęcamy do kontaktu przez LiveChat (okienko w systemie) lub System Zgłoszeń. Przypominamy, że wiele odpowiedzi znajduje się również tutaj, w Bazie Wiedzy.

Do zobaczenia na czacie!