Nowość: raport „Business Health Check”

Informujemy, że Kokpit w Statystykach został zastąpiony raportem “Business Health Check”.

“Business Health Check” to nowy raport w systemie, opierający się na zmianach statusów klubowiczów oraz na przychodzie netto. W przypadku klubów sieciowych, wszystkie kluby będą widoczne w jednym raporcie, każdy klub w osobnym wierszu.

Do systemu zostaną dodane targety, które będą wykorzystywane przez raport BHC. Pojawi się możliwość skonfigurowania dla każdego miesiąca 5 celów biznesowych, za pomocą których można kontrolować, czy jest uzyskany cel na dany miesiąc.

Typy celów biznesowych dostępnych w systemie:

  • Liczba nowych klubowiczów
  • Liczba odejść z klubu
  • Wartość przychodu z treningów personalnych
  • Wartość wpłaty z karnetów
  • Wartość sprzedaży towarów z baru

W raporcie BHC wartości w kolumnach dotyczące % realizacji targetu będą miały kolory w zależności od wyniku <91 komórka na czerwono, >= 91 oraz <=100 komórka na żółto, > 100 komórka na zielono.

Wszystkie dane w raporcie są kalkulowane raz dziennie, co oznacza, iż w danym dniu najświeższe dane zawsze będą za wczoraj. W raporcie są dane z wybranego dnia oraz dane liczone jako MTD (Month to Date) -> okres od początku miesiąca do wskazanego dnia.

Raport będzie posiadał opcję automatycznego codziennego wysłania pliku excel na wskazany e-mail z danymi za poprzedni dzień oraz ręczne wygenerowanie excela.

W raporcie pojawi się też przycisk, który będzie przekierowywał do opisu działania raportu z informacją, w jaki sposób liczy każda kolumna.

Raport zawiera następujące informację podzielone na grupy:

  • Saldo otwarcia miesiąca (liczba aktywnych klubowiczów na 1 dzień miesiąca),
  • NetGain – różnica pomiędzy nowymi aktywnymi klubowiczami i odejściem klubowiczów z klubu;
  • Grupa zawierająca informację o liczbie klubowiczów z Freepass i konwersji z Freepass.
  • Grupa dot. Nowych klubowiczów z informacją o zupełnie nowych klubowiczach, kontynuacji po krótkiej przerwie i dłuższej przerwie + realizacja targetu;
  • Grupa dot. Odejść zrealizowanych i odejść zaplanowanych do końca miesiąca, z podziałem na Wygasłe karnety (naturalnie zakończone i nieprzedłużone) oraz Przerwane karnety + realizacja targetu;
  • Grupa: Bieżące saldo – liczba aktywnych klubowiczów;
  • Grupa Dłużnicy z informacją na temat aktywnych dłużników i Ex dłużników, a także suma klubowiczów na profilu których jest zadłużonych 3 raty i więcej;
  • Grupa Zamrożenia – zawierająca informacje dot aktywnych zamrożeń i zawieszeń, również liczba klubowicze z zamrożonym i zadłużonym karnetem;
  • Grupa dot. Wizyt z podziałem na liczbę wizyt realizowanych przez naszych klubowiczów oraz liczbę zrealizowanych przez klubowiczów ze statusem Partner (karnet typu system zewnętrzny). Również w tej grupie są informację dot frekwencji zajęć, szczytu wizyt itd.
  • Grupa dot. Treningów Personalnych – liczba zrealizowanych TP, przychód ze zrealizowanych TP, target
  • Grupa dot. Wpłaty z karnetów + target
  • Grupa dot. sprzedaży z baru – z podziałem na artykuły ze stanem magazynowym + target; usług i pakietów z TP.

W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.