Nowość: usieciowienie działań CRM

Informujemy, że w systemie pojawi się istotna nowość dla klubów sieciowych. Dzięki usieciowieniu działań CRM każde dodane działanie typu “Telefon”, “Spotkanie”, “Działanie” zawsze stanie się sieciowe. Bieżące działania CRM (czyli, te które już znajdują się w systemie) również zostaną usieciowione.

W zakładce CRM na liście zadań “TO DO” i “Done” dodany zostanie filtr, który umożliwi wyszukanie zadań po klubie, w którym zostały dodane. Dodatkowo w każdej z tych zakładek widoczna będzie kolumna z nazwą klubu, w którym powstało zadanie.

Bez względu na to, w jakim klubie użytkownik systemu będzie zalogowany, będzie widzieć swoją listę zadań “TO DO” do wykonania (również bez względu na to, w którym z klubów te zadania zostały utworzone).

W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.