W tej części dowiesz się co umożliwia uruchomiony moduł dzieci w Twoim klubie. Dzięki niemu Twoi klubowicze, którzy są rodzicami mogą opłacić karnet swojego dziecka, zweryfikować jego członkostwo, a także zapisać na zajęcia.
Wystarczy, że rodzic zaloguje się na swoje konto w Strefie klubowicza. By opłacić karnet dziecka rodzic może przejść do zakładki Członkostwo i przy polu „Zmień” wybrać profil dziecka.
Dzięki temu zobaczy aktualny karnet dziecka i będzie mógł go opłacić klikając przycisk „Zapłać”.
Rodzic może także zapisać swoje dziecko na zajęcia przechodząc do zakładki Grafik zajęć. Po wybraniu odpowiednich zajęć pod przyciskiem „Zapisz się” dostępna jest opcja, która zapisze podpięte do profilu rodzica dziecko.
Możliwe jest zakupienie nowego karnetu swojemu dziecku. Po przejściu do zakładki Kup karnet i wybraniu karnetu pojawi się dodatkowe pole „Zmień” gdzie rodzic może wybrać profil dziecka i dodać karnet do jego profilu.
Wszystkie powiadomienia automatyczne mailowe, jak i te przez wiadomość sms wysyłane są do rodzica przypisanego do profilu dziecka.
W przypadku wysyłki maila lub sms przez zakładkę Marketing → Mailer/Smser do wszystkich dzieci, wiadomość wysyłana jest również na adres mailowy/numer telefonu rodzica.
Po przejściu do zakładki Grafiki → Grafik → i kliknięciu w wybrany kafelek zajęć możesz też łatwo wysłać wiadomość do dzieci (odbiorcą nadal będzie jednak rodzic).
Ważne! Aby powiadomienia marketingowe oraz automatyczne działały konieczne jest wypełnienie danych kontaktowych oraz zaznaczenie odpowiednich zgód osobowych przy zakupie karnetu przez rodzica. Dane kontaktowe nie muszą być wypełnione na profilu dziecka.
Sprawdź jak uruchomić moduł dzieci.