Wyjaśnimy, gdzie w systemie można sprawdzić czy płatności zostały zrealizowane oraz czy karta została obciążona przez Obsługę klubu czy samodzielnie przez Klubowicza w Strefie klubowicza.
Raport realizacji płatności
Przejdź do zakładki Finanse –> Płatności elektroniczne –> Płatności elektroniczne –> wybierz kanał płatności: Karta kredytowa/debetowa
Dostępne filtry:
- Data od do – data wykonania płatności
- Klubowicz – możesz przejrzeć płatności wykonane przez konkretnego Klubowicza
- Status – możesz wybrać status płatności. Możliwe statusy dla płatności rekurencyjnych: rozpoczęta, zrealizowana, odrzucona, wycofana, zwrócona, anulowana
- Kanał płatności – sprawdź wyłącznie płatności rekurencyjne przez typ: Karta kredytowa
- Opłata – sprawdź płatności dla konkretnych opłat za: karnet, portfel, prezent lub bar
- Identyfikator – możesz wyszukać płatność za pomocą identyfikatora płatności znajdującego się po lewej stronie po wyszukaniu wyników:
- Źródło – możesz sprawdzić jak wykonana została płatność, przez: profil klubowicza, strefę klubowicza, API strefy klubowicza (czyli aplikacja mobilna lub strona internetowa przez API), kiosk samoobsługowy w klubach automatycznych, harmonogram obciążeń, obciążenia kart , terminal
- Użytkownik – możesz wyszukać dokonanie płatności przez wybranego pracownika
- Operator karty kredytowej – głównym providerem płatności rekurencyjnych zintegrowanym z systemem eFitness jest PayU
- Płatność automatyczna – możesz wyfiltrować płatności pobrane automatycznie
- Płatność na terminalu – możesz wyfiltrować płatności pobrane przez terminal kart płatniczych
Raport skuteczność płatności
Przejdź do niego przez Raporty –> Finanse –> Skuteczność płatności
W raporcie zobaczysz realizacje płatności z podziałem na Klubowicza, typem i możliwością wyboru kanału płatności. Dostępne kanały płatności:
- Api strefy klubowicza – aplikacja mobilna lub strona internetowa utworzona z pomocą API
- Harmonogram obciążeń – obciążenia automatyczne zgodnie z terminem płatności i wybranym harmonogramem
- Kiosk – urządzenie dostępne w klubach samoobsługowych za pomocą którego możliwy jest zakup karnetu
- Obciążenia kart – zbiorcze obciążenia za pomocą zakładki Finanse –> Płatności elektroniczne –> Obciążenia kart
- Profil klubowicza – ręczne obciążenie przez Obsługę klubu w zakładce Klubowicze –> Profil Klubowicza
- Strefa klubowicza – płatność dokonana przez klubowicza w Stefie klubowicza
- Terminal – płatność przez terminal kart
Znajdziesz tutaj również informacje o ilości udanych prób, ich wartość i przeliczoną skuteczność pobierania opłat.
W raporcie są również uwzględnione transakcje wykonane za pomocą płatności jednorazowych online.