Wyjaśnimy, gdzie w systemie można sprawdzić czy płatności jednorazowe zostały zrealizowane.
Raport realizacji płatności
Przejdź do zakładki Finanse –> Płatności elektroniczne –> Płatności elektroniczne –> wybierz kanał płatności: Płatności elektroniczne
Dostępne filtry:
- Data od do – data wykonania płatności
- Klubowicz – możesz przejrzeć płatności wykonane przez konkretnego Klubowicza
- Status – możesz wybrać status płatności. Możliwe statusy dla płatności jednorazowych: rozpoczęta, zrealizowana, anulowana, zwrócona
- Kanał płatności – sprawdź wyłącznie płatności jednorazowe przez typ: Płatności elektroniczne
- Opłata – sprawdź płatności dla konkretnych opłat za: karnet, portfel, prezent, bar lub zajęcia
- Identyfikator – możesz wyszukać płatność za pomocą identyfikatora płatności znajdującego się po lewej stronie po wyszukaniu wyników:
- Źródło – możesz sprawdzić jak wykonana została płatność, przez: profil klubowicza (dotyczy płatności kartą kredytową), strefę klubowicza, API strefy klubowicza (czyli aplikacja mobilna lub strona internetowa przez API), kiosk samoobsługowy w klubach automatycznych, harmonogram obciążeń (dotyczy płatności kartą kredytową), obciążenia kart (dotyczy płatności kartą kredytową), terminal (dotyczy płatności kartą kredytową)
Pozostałe filtry nie są wykorzystywane dla płatności jednorazowych online.
Raport skuteczność płatności
Przejdź do niego przez Raporty –> Finanse –> Skuteczność płatności
W raporcie zobaczysz realizacje płatności z podziałem na Klubowicza, typ i możliwością wyboru kanału płatności.
W raporcie są również uwzględnione wykonane płatności rekurencyjne kartą kredytową.