Dowiesz się jak sprawdzić wydrukowany paragon w systemie. Jeśli pomyliłeś się przy wyborze formy płatności możesz anulować paragon, powiemy Ci jak to zrobić.
Decyzją Ministerstwa Finansów od dnia 1.01.2021:
- W przypadku paragonu z numerem NIP do 450 złotych nie ma możliwości wystawienia jakiejkolwiek faktury do paragonu.
- W przypadku paragonu z numerem NIP powyżej 450 złotych na żądanie klubowicza możesz wystawić fakturę do paragonu.
- W przypadku paragonu bez numeru NIP (na osobę fizyczną) bez względu na kwotę na żądanie klubowicza możesz wystawić fakturę do paragonu.
Dlaczego paragon nie wydrukował się i nie widzisz go w zakładce Paragony ?
Najprawdopodobniej zaistniała sytuacja ma związek z brakiem przypisania stanowiska POS/drukarki do pracownika w systemie. Podczas wykonania transakcji wystawił się niefiskalny dokument KP widoczny w zakładce Sprzedaż –> Transakcje. Wygenerowany numer dokumentu KP wystarczy podać w zgłoszeniu wysłanym do Działu Support, dzięki czemu paragon zostanie wydrukowany zdalnie.
Aby taka sytuacja nie wystąpiła w przyszłości przypisz drukarkę do profilu pracownika przez Ustawienia klubu/Ustawienia sieci –> Pracownicy –> ikona ołówka –> Role w klubie –> suwak Kasjer należy zaznaczyć na TAK, wypełnić nazwę kasjera i wybrać stanowisko POS –> Zapisz.
Jak przypisać NIP do Klubowicza ? Czy można przypisać NIP przy sprzedaży produktów w Barze?
Przypisz NIP przechodząc do zakładki Klubowicze –> Profil –> Dane –> NIP –> Zapisz.
Podczas sprzedaży produktu w barze również możesz wpisać NIP. Przejdź do zakładki Sprzedaż –> Bar –> wybierz produkt –> przed wyborem formy płatności wypełnij pole NIP dla paragonu.
Chcesz wystawić fakturę do paragonu, ale nie wprowadziłeś numeru NIP przez sprzedażą. Jak to zmienić ?
W takim przypadku anuluj paragon przez zakładkę Sprzedaż –> Paragony –> ikona kółka zębatego –> Anuluj. Anulacja następuje wyłącznie w systemie eFitness. Po anulacji paragonu należy ponownie wykonać sprzedaż wprowadzając numer NIP.