Informujemy, że w systemie dodany zostanie nowy status „No status” (szary kolor belki) do listy “Klubowicze”. Status oznacza nowego klubowicza, który nigdy nie miał karnetu (brak w przeszłości), nie posiada bieżącego karnetu, brak również karnetu w przyszłości lub karnet był dodany i został anulowany.
Z kolei status „Active Pre” zmieni kolor belki z szarej na jasnozieloną. Status będzie dodawał się do klubowicza, który oczekuje na rozpoczęcie karnetu. Jest to jego pierwszy karnet na profilu (z datą w przyszłości) albo kolejny karnet (z datą startu w przyszłości, tym samym nie posiadając bieżącego karnetu).
W przypadku zaległości – “Active Debt” będzie statusem nadrzędnym nad “Active Pre”. Dotyczy to sytuacji, gdy karnet jest dodany z datą startu w przyszłości i z terminem płatności od razu. Klubowicz dostanie najpierw status “Active Pre”, a po terminie płatności “Active Debt” (mimo tego że start czasu trwania będzie nadal w przyszłości). Kolejny przykład: Klubowicz ze statusem Ex Debt (karnet zakończony z zaległością) dostaję karnet z rozpoczęciem w przyszłości – status po dodaniu karnetu będzie Active Debt.
Do tej pory klubowicz dodany do systemu na listę “Klubowicze bez umowy” dostawał status z szarą belką „Active Pre”. Po dodaniu na jego profil karnetu status zmieniał się w zależności od rodzaju karnetu (płatny, freepass, bezpłatny, system zewnętrzny). Jeśli karnet był dodany z rozpoczęciem w przyszłości, to odpowiedni status nadawał się natychmiast po podpisaniu. Nie można było rozróżnić klubowiczów oczekujących na rozpoczęcie karnetu od klubowiczów już z aktywnym karnetem.
W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.