W tej części dowiesz się co umożliwia moduł Multiklubowicz. Dzięki niemu możesz tworzyć w systemie powiązane ze sobą konta klubowiczów, które mogą mieć podpiętą wspólną kartę kredytową, a Twoi klubowicze w łatwy sposób mogą przełączyć się np. na profil swojego dziecka, aby zakupić nowy karnet, czy zapisać je na zajęcia.
Pierwszą z możliwości, jakie daje moduł Multiklubowicz, jest dodanie jednej karty kredytowej, która będzie wspólna dla wszystkich kont powiązanych ze sobą. Kartę można przypisać tylko do profilu głównego, np. do rodzica. Po zarejestrowaniu karty na profilu głównym widoczny jest status i zabezpieczone dane, a także informacja o klubowiczu powiązanym:
Na profilu klubowicza powiązanego również będzie widoczny status oraz zabezpieczone dane karty, natomiast nie będzie możliwości jej usunięcia:
Ważne! Raty karnetu klubowicza powiązanego, np. dziecka, nie będą widoczne podczas rejestracji karty. Będą widoczne wyłącznie raty karnetu profilu głównego. W przypadku operatora płatności cyklicznych PayU system wymaga uregulowania płatności od razu przy rejestracji karty kredytowej i konieczne jest wówczas zaznaczenie co najmniej jednej raty. Jeżeli więc profil główny nie będzie posiadał żadnego karnetu, a będzie go miał tylko profil powiązany, to nie będzie wówczas możliwe podpięcie karty. Istnieje natomiast opcja wyłączenia wymagalności uregulowania płatności podczas rejestracji karty. Zgłoś się w tym celu do PayU.
W przypadku operatora Espago wyżej wymieniona sytuacja nie występuje.
Kolejną możliwością jest zakup karnetu klubowiczowi powiązanemu z poziomu profilu głównego. Wystarczy, że osoba posiadająca główne konto zaloguje się do Strefy klubowicza i przejdzie do zakładki „Kup karnet”. Po wybraniu karnetu pojawi się dodatkowe pole „Zmień”, gdzie będzie możliwość wyboru profilu, dla którego ma zostać zakupiony karnet.
Aby opłacić karnet klubowicza powiązanego osoba mająca profil główny może przejść do zakładki Członkostwo i przy polu „Zmień” wybrać profil powiązany.
Dzięki temu zobaczy aktualny karnet klubowicza powiązanego i będzie mógł go opłacić klikając przycisk „Zapłać”.
Ważne! Faktury za raty klubowicza powiązanego zawsze będą widoczne tylko na profilu głównym, do którego jest podpięty!
Profil główny może także zapisać klubowicza powiązanego na zajęcia, przechodząc do zakładki Grafik zajęć. Po wybraniu odpowiednich zajęć, pod przyciskiem „Zapisz się”, dostępna jest opcja, która zapisze podpiętego do profilu głównego klubowicza powiązanego.
Ważne! Faktury klubowiczów powiązanych będą zawsze widoczne tylko na profilu głównym, np. po opłaceniu raty w karnecie dziecka faktura pojawi się na profilu rodzica.
Wszystkie powiadomienia automatyczne mailowe, jak i te przez wiadomość sms kierowane do klubowicza powiązanego mogą być wysyłane bezpośrednio do niego lub do profilu głównego, do którego jest podpięty. Odpowiada za to suwak dostępny podczas tworzenia klubowicza powiązanego – „Uprawnienia do odbioru indywidualnych powiadomień oraz umowy”:
W przypadku wysyłki maila lub sms przez zakładkę Marketing → Mailer/Smser działa jest tak samo jak przy powiadomieniach automatycznych.
Istnieje również możliwość edycji szablonu umowy klubowicza, która jest dołączana do karnetu, aby wyświetlały się na niej zarówno dane klubowicza powiązanego, jak i profilu głównego, do którego jest podpięty (np. na fakturze mogą znajdować się jednocześnie dane seniora i jego opiekuna, czy obu małżonków). Dotyczy to klubowiczów powiązanych z zaznaczoną opcją „Uprawnienia do odbioru indywidualnych powiadomień oraz umowy”. W tym celu należy przejść do zakładki Ustawienia klubu -> Konfiguracja -> Opcje klubowicza -> Szablony umów.
Dostępne są nowe pola do wyboru odpowiadające za dane profilu głównego:
EMAIL_MAIN_PROFILE | Adres mailowy profilu głównego |
FIRST_NAME_MAIN_PROFILE | Imię osoby posiadającej profil główny |
ID_CARD_NUMBER_MAIN_PROFILE | Numer dowodu osobistego profilu głównego |
PHONE_NUMBER_MAIN_PROFILE | Numer telefonu profilu głównego |
SOCIAL_SECURITY_NUMBER_MAIN_PROFILE | Numer PESEL profilu głównego |
SURNAME_MAIN_PROFILE | Nazwisko osoby posiadającej profil główny |
Jeżeli klubowicz powiązany ma wyłączony suwak „Uprawnienia do odbioru indywidualnych powiadomień oraz umowy”, to na umowie będą widoczne tylko dane profilu głównego.
W systemie jest również dostępny nowy raport „Multiklubowicze”, w którym możesz sprawdzić wszystkie powiązania pomiędzy profilem głównym a klubowiczami powiązanymi. Raport znajduje się w zakładce Raporty -> Klubowicze -> Multiklubowicze:
Sprawdź jak utworzyć Multiklubowicza.