Uprzejmie informujemy, że wkrótce pojawią się nowe wersje wiadomości powitalnych w eFitness.
Wprowadzimy trzy typy wiadomości powitalnych:
Wiadomość powitalna po zakupie członkostwa – I
Wiadomość powitalna po zakupie członkostwa – II
Wiadomość powitalna po zakupie członkostwa – III
Opcja ta pozwoli na stworzenie spersonalizowanych wiadomości do klientów po zakupie konkretnego karnetu.
Jeżeli w wiadomości I lub w wiadomości II zostanie zaznaczony ten sam karnet – wiadomość zostanie wysłana dwa razy.
WAŻNE! W przypadku niezaznaczenia żadnego karnetu na liście – automatycznie zaznaczone zostaną wszystkie karnety. Jeśli zostaną włączone wszystkie 3 typy powiadomień, a w żadnej nie będzie zaznaczony karnet na liście – po podpisaniu umowy do Klubowicza zostaną utworzone trzy działania.
Ważne jest, aby w przypadku korzystania z różnych treści powiadomień pilnować zaznaczonych karnetów na liście dzięki czemu unikniemy wysyłania powielonych powiadomień.
Dodatkowo informujemy, że wiadomości te (jak również wiadomości po wyborze karnetu free pass) będą wysyłane niezależnie od tego czy karnet został zakupiony przez Strefę Klienta czy w Klubie.
W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.