W związku z nowymi wytycznymi rządu dotyczącymi limitów w klubach fitness, zachęcamy Państwa do korzystania z opcji dostępnych w systemie eFitness.
Funkcjonalności “Limitowanie wejść do klubu” oraz wyświetlanie limitu wejść do klubu na ekranie przy recepcji i w Strefie klienta umożliwiają pracę klubu zgodnie z wytycznymi. Dzięki nim w łatwy i szybki sposób zweryfikują Państwo, ile osób jest obecnych na terenie klubu.
Limitowanie wejść do klubu
System domyślnie wyświetla średni statystyczny limit – aby indywidualnie zmienić limit, należy ręcznie zdefiniować właściwą liczbę klubowiczów mogących przebywać na terenie klubu.
Jeśli klikniemy na licznik w lewym bocznym menu, system przeniesie użytkownika do zakładki “Na terenie klubu”.
Edycja ustawień jest możliwa w: Ustawienia klubu> Konfiguracja> Wejścia> Blokady wejść – „Maksymalna liczba przebywających na terenie klubu”.
Wyświetlanie limitu wejść na ekranie przy recepcji
To możliwość wyświetlania automatycznie aktualizującego się limitu wejść w widoku na telewizor lub monitor.
Jeśli limit nie zostanie przekroczony, na ekranie wyświetli się informacja, ile osób znajduje się obecnie na terenie klubu oraz maksymalna możliwa liczba. Jeśli limit zostanie przekroczony, widok pokaże informację „Limit osiągnięty”.
Widok znajduje się w Klubowicze> zakładka „Na terenie klubu”> przekierowanie na stronę z widokiem licznika.
Zakładka z limitem wejść “Na terenie klubu” w Strefie klienta online
Dzięki tej zakładce użytkownicy Strefy klienta mogą na bieżąco sprawdzać liczbę osób obecnych w danym momencie w klubie.
Mogą zdecydować Państwo, czy zakładka jest widoczna w Strefie klienta dla wszystkich odwiedzających Strefę, tylko dla zalogowanych klubowiczów lub niewidoczna. By zdefiniować preferowaną opcję, należy wejść w Ustawienia klubu> Konfiguracja> Strefa klienta.
W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.